Aviseringar
Rensa alla

Vill ha sex med dig


Ämnesstartare

Run Riot:

Beror ju på vad det är du tänker göra också. [cute]

Något som jag känner är det enda jag kan göra för att bli lycklig, kan man bli lycklig utan människor, eller är det vilket som ;/

exithere:

Jag blev så nyfiken... vad?

Tro mig, du vill inte veta [cool]

Homunculi:

Är du pedofil?

Nej, inget sånt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

hävar fortfarande att det beror på vad det är.

Okej, fattade inte vad jag menade ändå så [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det är något som är väldigt viktigt för en, och som inte skadar någon annan, så kan det nog vara värt. Svårt att föreställa mig vad det skulle vara dock.


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Tro mig, du vill inte veta

Jo, annars hade jag inte frågat. Jag blir bara mer och mer nyfiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jaha, men jag bara skojade om att jag skojade

[smile]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Något som jag känner är det enda jag kan göra för att bli lycklig, kan man bli lycklig utan människor, eller är det vilket som ;/

Håller helt med Oväntad. [zzz]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Okej, fattade inte vad jag menade ändå så [tard]

Jag fattade inte heller [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shota en flaska sprit sen gör du bara det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Om det är något som är väldigt viktigt för en, och som inte skadar någon annan, så kan det nog vara värt. Svårt att föreställa mig vad det skulle vara dock.

Ja, det är det som är så svårt att veta. Är det värt det eller inte lixom hehe [crazy]

exithere:

Jo, annars hade jag inte frågat. Jag blir bara mer och mer nyfiken

Attans då, önskar att jag kunde stilla din nyfikenhet [sad]

Run Riot:

Håller helt med Oväntad. [zzz]

hmmm [confused]

internet:

Jag fattade inte heller [blush]

[cool]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Attans då, önskar att jag kunde stilla din nyfikenhet

dum [sad]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Är det värt det eller inte lixom hehe [crazy]

Viska i ett PM så kan jag bestämma åt dig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Men i alla fall om man känner att man behöver göra nåt som kommer resultera i att alla man känner kommer säga upp kontakten med en, är det värt göra det ändå?

Nej.

Lr jo kanske, om det resulterar i att man blir lycklig och mår bra av det? (Menar inte knark, asså genuint lycklig).. Men alltså varför skulle ens hela bekantskap och familj avbryta kontakten med en för att man gör något som man behöver/vill göra? [shake]

Vad är det du menar?

Ending Jon:

Och vad kan konsekvenserna bli av att vara alldeles ensam och förkastad? Alltså vad kan det göra med en ;/

Skulle gissa på att man skulle bli deprimerad och få ångest (ångra sitt beslut) och slösa år och dar på att vara deprimerad och ensam och inte gör ett skit förutom att må dåligt.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exithere:

dum [sad]

Förlåt [cool]

Run Riot:

Viska i ett PM så kan jag bestämma åt dig. [smile]

Nä, tar nog upp det med min hjärnskrynklare istället. Han brukar ha vettiga tankar så. Men tack för erbjudandet [party]

Pepparkaksgubbe:

Lr jo kanske, om det resulterar i att man blir lycklig och mår bra av det? (Menar inte knark, asså genuint lycklig).. Men alltså varför skulle ens hela bekantskap och familj avbryta kontakten med en för att man gör något som man behöver/vill göra? [shake]
Vad är det du menar??

Det kanske är helt emot allt de tror på, om du förstår vad jag menar [tard]

Pepparkaksgubbe:

Skulle gissa på att man skulle bli deprimerad, ensam ocht får ångest (ångra sitt beslut) och slösa år och dar på att vara deprimerad och ensam och inte gör ett skit förutom att må dåligt.[smile]

Det är det jag är rädd för [sad]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Nä, tar nog upp det med min hjärnskrynklare istället. Han brukar ha vettiga tankar så. Men tack för erbjudandet [party]

Är sjukt nyfiken! Jag vill veta ju! Är det något dumt, eller är det dom som inte kommer vilja vara med dig som är dumma? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Det kanske är helt emot allt de tror på, om du förstår vad jag menar

Nej, inte riktigt. [zzz]

Religiös grej eller? Heder? Familje regler? Whuuut? [crazy]

Ending Jon:

Det är det jag är rädd för

:/. Alltså jag vet inte vad det är du tänker eller vill göra, men jag skulle iaf inte med flit alltså medvetet göra något som jag vet gör att jag kommer förlora alla mina nära och kära.


   
SvaraCitera