Aviseringar
Rensa alla

vill ha synliga mag rutor


Ämnesstartare

vill ha synliga mag rutor man ser dom knappt men jag e br 13


   
Citera

mattep3:

mag rutor


   
SvaraCitera

mattep3:

jag e br 13


   
SvaraCitera

mattep3:

vill ha

mattep3:

13

mattep3:

rutor


   
SvaraCitera

mattep3:

13

mattep3:

synliga

mattep3:

rutor


   
SvaraCitera
oktan

Kom just tänka på vad en bekant sa en gång. Vad ska man med en tvättbrädemage när man har en hel tvättmaskinmage! Det är så att han har en stor ölmage alltså. Så när han halvligger i soffan kan han ställa en kaffemugg på den! Ja jesses han ser ut som en pinne med en uppblåst bärkasse på mitten hehe men han e glad endå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träna


   
SvaraCitera

Gå utan tröja?


   
SvaraCitera

Först ville du ha ett ligg och nu det här? Tror du har lite väl höga tankar om oss här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mattep3:

vill ha synliga mag rutor man ser dom knappt men jag e br 13

Du kommer ha svårt att få dem så tidigt i puberteten. Mäns muskulatur utvecklas i och med att man får en massa könshormon som pumpas ut i kroppen samtidigt som snoppen växer, hår på kroppen växer ut lite var stans och man börjar stinka svett. Annars är det bara träna som gäller.


   
SvaraCitera

alltså börja rid!!! hoppade en hel massa igår och har idag asmycket träningsvärk i magen. Och om man trycker lite hårt så känner man rutor!!! wohooooo summa: jag är lite för fet atm för rutor men jag är vältränad och najs och nöjd ändå!


   
SvaraCitera

Jag med [smile]


   
SvaraCitera

mattep3:

jag

mattep3:

vill ha

mattep3:

man

mattep3:

men

mattep3:

dom

mattep3:

ser

mattep3:

knappt

mattep3:

synliga

lulz


   
SvaraCitera

bästa tipset: ät ej mat så kmr du ej ha fett mer så ser du värsta rutig ut på magen sen! ;PPpppPPppPPPppPPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bästaste tipset: skaffa nåt snyggare, t.ex. en lavalamp


   
SvaraCitera