Aviseringar
Rensa alla

Vill ha tillbaka honom!


Ämnesstartare

Jag dumpade min kille för ett tag sen, och ångar dig hur mycket som helst. Föll för grupptrycket om vad mina kompisar sa om honom. Han verkade inte bry sig så mycket och jag har försökt prata lite med honom nu efteråt men han bryr sig inte alls och svarar korta svar tillbaka. Vet inte alls hur jag ska förklara för honom hur mycket jag saknar och vill ha tillbaka han..


   
Citera

Hoppas du har lärt dig att man inte ska vara dum i huvudet för det kan man få lida för. [crazy]

Men säg till honom att du är helt värdelös och dum i huvudet och att du gjorde fel och vill ha honom tillbaka, ungefär. [y]

Berätta absolut inte att du gjorde slut med honom pga dina kompisar.

obs menar inte att du är värdelös och dum i huvudet men du har inte riktigt råd att vara stolt i det här läget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har lärt mig det nu... får väl prova att skriva det, dock så kommer han bara svara typ okej eller inte svara allt 🙁


   
SvaraCitera

juniey:

har lärt mig det nu... får väl prova att skriva det, dock så kommer han bara svara typ okej eller inte svara allt 🙁

I så fall är det nog kört för din del, tyvärr.

KRAM


   
SvaraCitera

Säg att du Var dum och gjorde fel och att du saknar att vara med honom,
Du kan fråga om han fortfarande gillar dig, Svarar han ja eller något positivt så kan ni väl kanske träffas och umgås lite.

Ni måste ju inte bli ihop på en gång som i en film, Ni kan umgås lite och sedan kanske det blir något igen, Blir det inte något så kan ni väl kanske bli bra vänner. Hellre en god vän som man tycker om än en ovän man tycker om..

Jag är bra vän med en tjej som jag var ihop med förut, Det blev inget igen för jag ville inte försöka igen pga vissa saker, Efter ett tag så förstod hon och accepterade att jag bara ville vara kompis med henne..

Var en trevlig person mot honom så kanske det blir något igen, Men man ska aldrig ha för höga förhoppningar..


   
SvaraCitera

Ajaj, nu har du allt trampat i klaveret.


   
SvaraCitera

Är du verkligen säkert på att det är honom du vill ha då? Du skrev ju uhuuh jag är så ensam i någon tråd, och då kanske du bara vill ha Någon och inte just han. Har svårt att se hur man kan dumpa någon man älskar utan att det är något direkt fel med personen


   
SvaraCitera

juniey:

Vet inte alls hur jag ska förklara för honom hur mycket jag saknar och vill ha tillbaka han..

Tyvärr, så går det när du sårar ngn


   
SvaraCitera