Aviseringar
Rensa alla

Vill ha tillbaka mitt ex


Ämnesstartare

Hej, ska försöka att göra en historia kort.

För ca 3 månader sen så skrev jag till mitt ”ex” att jag ville skita i de. Vi var inte tillsammans men höll liksom på, men sedan dess har vi inte haft någon kontakt alls.

Anledningen till att jag skrev så till honom var för han hade blivit lite annorlunda och kändes inte som han gillade mig, det gick liksom från att han svarade efter en minut till flera timmar och just då så mådde jag väldigt dåligt, min katt var sjuk och jag fick ta bort honom, han var mitt allt. Så jag prioriterade mig själv och kände att jag inte orkade med att må dåligt över en kille också.

Det hela började med att vi bara var vänner men det blev ganska snabbt mer än så, men vi båda två är väldigt blyga och osäkra personer så tog ganska lång tid innan vi träffades. Men till slut så träffades vi några gånger.

Och den här killen är verkligen min drömkille, har inte träffat någon kille som är som honom innan.

Men som sagt i slutet så blev han lite annorlunda och det kändes som han inte gillade mig längre, även att han sa att han gjorde de. Men kändes mer som han sa de bara för att han inte vågade säga något annat. Och bara väntade på att jag skulle skriva att vi skulle skita i de typ.

Men jag vet inte, jag har insett att jag är ganska så bra på att förvränga saker och helt ärligt så tror jag att han fick nog. Ibland när han skrev att han gillade mig så kunde jag svara ”okej” bara. Och de va oftast för att jag antligen va osäker eller va sur av någon anledning.

Men jag vet att han inte heller mår så bra, så jag vet inte om det kände hände något eller om han bara var osäker. Han är inte den typen som berättar sånt om man typ inte tvingar honom, så de är inte så lätt att veta. 

Men grejen är att jag saknar honom som fan, jag är fortfarande kär i honom. Och var även de när jag avslutade allt.

Jag har försökt så jävla hårt att gå vidare men ingen är som honom.

Jag vill skriva att jag saknar honom till honom men vet inte om de är en bra idé.

Jag känner lite såhär att visst om jag får nobben så vet han ändå om det och jag är ärlig och tror jag kan slappna av lite mer och kanske kunna gå vidare lättare om jag vet att han inte känner likadant längre.

Men vet inte heller hur jag kommer att ta de OM han skulle säga att han tex träffat någon ny. Jag skulle självklart vara glad för hans skull för han förtjänar verkligen det bästa, men jag hade självklart velat att det var jag.

Vad tycker ni? Jag har inte riktigt någon att prata med just nu, så behöver lite råd.


   
Citera
theooz

Skriv till honom bara

berätta hur du känner


   
SvaraCitera

Herregud bara skriv så slipper du går unt och tänka på det hela tiden.


   
SvaraCitera