Aviseringar
Rensa alla

Vill ha trekant


Ämnesstartare

Hej jag är en tjej på snart 18 år. Jag tänker gå rakt på sak, jag och min pojkvän som snart har varit ihop i två år är sugna på att testa något annorlunda. Vi har redan diskuterat gränser och hur öppet vårt förhållande är. Och med tanke på att jag är bisexuell och skulle vilja prova på att göra det med en tjej någon gång, så har jag och min pojkvän försökt att hitta en som går med på en trekant. Jag, min pojkvän och en TJEJ till. 

Men problemet är som sådant att vi har under ganska lång tid försökt att hitta någon som vill, vi har kommit nära men vi har inte lyckats. Vi vill liksom inte skrämma någon med att faktiskt ställa frågan, vi har gjort det och vi fick ett nej. Hur ska man göra? har ni några tips? 


   
Citera

Hej Monica! Hej på dig, Monica!


   
SvaraCitera

Jag kan vara med, Jag är beredd på att byta kön Tumme upp

Om inte så vet jag inte, fråga någon på en pub som är lite halv-full kanske?


   
SvaraCitera

Vänta tills någon av er fyller 18 år och sen blir ni medlem på en sexkontakt sida och letar offer eller vad man nu vill kalla det så hittar ni säkert någon fin tjej att ha er trekant med. 
(Om man inte får ge tips om ovanstående så får någon admin ta bort)


   
SvaraCitera

Läste 8år... Blev lite rädd där haha Mycket glad


   
SvaraCitera

Största frågan jag ställer, hur kan man ens gå med på något sådant? Att ha en till tjej som snuskar med sin pojkvän medans man kollar på samt är med dessutom. 


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

00061-300.png

VSG.


   
SvaraCitera