Aviseringar
Rensa alla

Vill ha Victoria's Secret!!


Ämnesstartare

Usch, blir så arg! Var nyss inne på Victoria's Secrets hemsida och hittade en miljon saker jag vill ha.. Varför kan de inte ha affärer här...[sad]

Nu undrar jag, är det nån som provat att beställa online? Hur mycket dyrare blev det? Funkade allt som det skulle?
Funderar på att beställa grejer därifrån, men eftersom kläderna från början egentligen är på gränsen till vad jag har råd med (blir väl typ 1-3 plagg åt gången/per månad för att jag ska ha råd), vill jag vara säker på att det är värt det..

[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Fattar inte riktigt vad man tänker om man knappt har råd med det och vill lägga en massa pengar på underkläder som inte syns. [shake]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Fattar inte riktigt vad man tänker om man knappt har råd med det och vill lägga en massa pengar på underkläder som inte syns. [shake]

uhm, Victoria's Secret har inte bara underkläder.

iaf. jag har en kompis som beställde från Victoria's Secret via nätet & några hundra får du väl åtminstone räkna med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massacre:

uhm, Victoria's Secret har inte bara underkläder.

Nej men tog för givet att det var det hon ville ha iom att det är vad de är mest kända för.


   
SvaraCitera

om du beställer för under 300kr behöver du inte betala tull.

men alltså räkna med att det kan bli ganska mkt dyrare om du beställer för över 300kr


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Nej men tog för givet att det var det hon ville ha iom att det är vad de är mest kända för.

sant. men de har som sagt mycket annat. eftersom hon skrev kläder så kan hon ju syfta på både &.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massacre:

sant. men de har som sagt mycket annat. eftersom hon skrev kläder så kan hon ju syfta på både &.

Javisst, men nu tog jag alltså för givet att det var underkläder osv.

CaithSith:

om du beställer för under 300kr behöver du inte betala tull.

Lycka till med att besälla för under 300 kr...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Fattar inte riktigt vad man tänker om man knappt har råd med det och vill lägga en massa pengar på underkläder som inte syns.

Hmm, tänkte mer på några klänningar, tröjor och skor här.. även om lite snygga underkläder inte skulle sitta fel [crazy] (men inte för de summorna.. xD)... Och självklart lägger jag inte mer än jag har råd med på kläder (eller nåt annat heller, för den delen), det är ju verkligen bara dumt... Men ibland hittar man nåt som man verkligen vill ha som kanske kostar mer än man vanligtvis kan betala.. Då sparar man nån månad och (om man fortfarande vill ha det) kör på det..

CaithSith:

om du beställer för under 300kr behöver du inte betala tull.

massacre:

jag har en kompis som beställde från Victoria's Secret via nätet & några hundra får du väl åtminstone räkna med.

Tacktack för svaren.. ser nog ut som att det får vänta ett tag med VS-shoppingen xD får våldsgästa kompisen i Chicago i sommar istället så får man semester samtidigt.. [crazy]


   
SvaraCitera

hah, det kanske inte är i billigaste laget. men när min kompis beställde gjorde hon några riktiga fynd pga att dollarn var så låg [y]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Lycka till med att besälla för under 300 kr...

Inte omöjligt om man bara ska beställa ett, kanske två plagg, dollarn är ju ganska låg.

_pineapple_:

Tacktack för svaren.. ser nog ut som att det får vänta ett tag med VS-shoppingen xD får våldsgästa kompisen i Chicago i sommar istället så får man semester samtidigt.. [crazy]

Mm gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CaithSith:

dollarn är ju ganska låg.

Jag kollade dollarn nyss, den ligger på ca 8 kronor (enligt Forex), så det är inte sååå lågt längre =P tusan att man gick och inte hade pengar när den var nere på typ 6 kr.. [crazy]


   
SvaraCitera

_pineapple_:

Varför kan de inte ha affärer här...

Jag har funderat på samma sak. Var i NY för ett år sen å besökte butiken. de var helt oroligt att va där inne 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrickiigStrumpa:

Var i NY för ett år sen å besökte butiken. de var helt oroligt att va där inne 🙂

Kan tänka mig.. är som sagt lite dyrare än jag brukar satsa på, men de har ju helt underbara kläder (och underkläder).. Tycker alla kan maila deras kundtjänst tills de tröttnar på alla mail från lilla Sverige att de öppnar en affär här bara för att få oss att sluta [ops]
Fast som om det skulle funka.. =P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter onödigt, underkläder som underkläder. Ingen kommer att se efter vad du har för märke på din/a trosor/bh iaf


   
SvaraCitera

Orka betala supermycket för något som knappt syns. [no-no]


   
SvaraCitera