Aviseringar
Rensa alla

vill han ha mig?


Ämnesstartare

hej jag har ett problem. Sedan en lång tid tillbaka har jag haft känslor för min kompis. Vi har några lektioner tillsammans och han vill alltid sitta bredvid mig håller på med mig osv. Svårt att förklara, han ger mig komplimanger. En gång var han väldigt full och han påpekade hur han alltid kollar på min rumpa och det är därför han öppnar dörren för mig, han sa att den var perfekt. Sen pratar han alltid om mina bröst och ger mig massa komplimanger för dem. han är väldigt på och möter han alltid mg med blicken.  Han kramar mig extra länge och pussar alltid på mig.Han verkar bry sig väldigt mycket för varje gång han tor jag är sur,ledsen osv så blir han jätte orolig. Sedan ett tag har haft flickvän men han håller ofrtfarande på som han gör. Han pratar alltid att han ska vara den som tar min oskuld . Igår var vi båda fulla och jag gick iväg för att kissa och då följde han efter mig och började krama mig och tog tag i mitt ansikte som han skulle kyssa mig. Inget hände och vi har aldrig gjort något .  Vet inte hur jag ska tolka hans signaler så snälla hjälp mig ? Vad tror ni han vill med mig ? 


   
Citera

Han vill skända din kropp.


   
SvaraCitera

Han är ute efter en affär. Dags för dig att agera VD och bestämma över öppettiderna. 


   
SvaraCitera

men vad tror du? han vill ligga med dig 
men vore jag du skulle jag tänka till både en och två ggr innan jag låg med någon som bestämt sig för att ta min oskuld utan att diskutera det med mig först och beter sig som ett as mot sin tjej.


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

Nej brukar gå runt å säga till alla mina vänner att jag ska ta deras oskulder. Helt normalt beteende.


   
SvaraCitera

Now I ain't sayin' he's a gold digger
But he ain't messin' with no broke niggas


   
SvaraCitera