Aviseringar
Rensa alla

Vill han något seriöst eller var detta bara en engångsgrej?


Ämnesstartare

Jag träffade en kille på stan i lördagskväll.
(jag kände honom inte) (Både han och jag hade druckit.)
Vi pratade en stund sedan hängde jag med honom hem. Eftersom jag inte kunde få tag på mina vänner.
(Min mobil är försvunnen så kunde inte ringa dom).
Först tänkte han dra på fest med sina vänner men han sa att han inte var så taggad på de.
Hemma hos honom kollade vi på film.
Han öppnade dörrar åt mig, bjöd mig på lite sprit, sa att jag hade fina ögon och lånade ut en jacka åt mig när jag sa att jag frös.
När hans vänner och mamma ringde sa han att han var med mig. Han sa mitt namn.
Han sa flera gånger under kvällen att jag var söt.
Vi kollade på film i hans säng sedan började vi kyssas.
Men vi gjorde inte mer än så.
(Och han ville inte ha sex som dom flesta killar brukar vilja ha).
Han sa något om att vi kunde ta en fika på måndagen.
Men vi bestämde inget direkt.
Han ville att jag skulle klia honom på ryggen och magen på kvällen och på morgonen väldigt mycket.
Och sa att det var jätte skönt.
Han kittlade mig några gånger under kvällen och morgonen
Han smekte mig på låren på morgonen.

Jag frågade honom på morgonen om vi skulle träffas på måndagen eftersom han sagt det på lördagen.
Han svarade typ: "Aa kanske vi kan".
Inte det bästa svaret då kände jag mig rätt dum att jag ens frågat.
Man vill ju inte verka desperat.
När vi sa hejdå kramade jag honom sen pussade han mig på munnen och sa "hör av dig om du vill ses mer".

Fråga 1: Kan han vilja ha något seriöst eller var det här bara en engångs grej?

Jag har hans nr men han kunde ju inte få mitt eftersom min mobil är borta. Men vi är vänner på facebook.

Fråga 2: Borde jag smsa honom från en kompis mobil eller adda hans msn eller skriva till honom på facebook?

Fråga 3: Hur länge borde jag vänta att höra av mig eller ska jag vänta på att han ska höra av sig?


   
Citera

Vafan, han måste varig bög[shake] ofta man inte sexar bruden om man tar hem henne[confused]


   
SvaraCitera

Han hade väl troligen legat med dig direkt om det var en engångsgrej, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebu12: Det visar bara att han var en bra kille 😉 Dom flesta killar verakr ju aldrig tacka nej till sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosazebran:

Man vill ju inte verka desperat.

Det ville han inte heller, kanske. (:

Hur blev det? Det är måndag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm... han hade förmodligen inte sagt nej till sex om det bara var en engångsgrej. Men ni känner inte varandra direkt, så man kan ju inte räkna med att han ser på strulet som så där kalasseriöst. Han verkar vara intresserad, men samtidigt vilja ta det... tja... relativt chill.
Jag hade väntat med att hör av mig ett par dagar. 🙂 Och jag hade inte sms:at eller skrivit - jag hade ringt från hemtelefonen. Mycket lättare att höra på tonfallet om han är pepp på fika eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Det är väl inte säkert? Han kanske som jag är en sån som inte ligger med folk första gången man träffas?


   
SvaraCitera

Vi har ingen aning om vad som rör sig i huvudet på honom.
Vad sägs om att testa det gamla klassiska knepet som kallas för kommunikation?
Hör av dig och fråga om han vill träffas [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:
Ne iofs ingen vill ju verka desperat så 🙂

Jag är hemma och är förkyld. Har inte pratat med honom sen igår när vi sa hejdå. Förresten bor vi i olika städer. 6 mil ifrån. Men jag går i skola i hans stad och är där väldigt mkt på helger.


   
SvaraCitera

paparazzi !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosazebran:

Ne iofs ingen vill ju verka desperat så 🙂

Jag tror han håller igen för att inte verka för på.
Han är intresserad. Om han inte hör av sig tycker jag att du ska göra det nån gång snart, i veckan.

Följande är talande:
"hör av dig om du vill ses mer"

Tydligt, men försiktigt. "om du vill .."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:
tack för tipsen 🙂
Men jag hatar att ringa folk jag inte känner så bra. Blir nervös och stammar och de blir pinsam tystnad. Haha och då vill han väl inte träffa mig igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, tål han inte lite stammande så är han en mes 😉 och mesar vill man inte ha.


   
SvaraCitera
Åtta

Bara sluta överanalysera allt. Ring honom och säg att du vill träffas och hitta på någonting. Är han på så är han det, är han inte så spelade det ju ingen roll från början. Vad är problemet?

kebu12:

ofta man inte sexar bruden om man tar hem henne[confused]

Han kanske hade slut på kloroform? [cute]

Rosazebran:

Dom flesta killar verakr ju aldrig tacka nej till sex?

Sexist. Jag har tackat nej till sex ett flertal gånger.


   
SvaraCitera

kebu12:

han måste varig bög


   
SvaraCitera