Aviseringar
Rensa alla

Vill hoppa av gymnasiet för deltidsjobb.


mens:

nu underskattar du nog byggarna lite! 

Gör jag? Du gör! De är fullt kapabla till att dra lärdom av varandra. Skolan är inte den enda källan för kunskap, i synnerhet inte när det kommer till praktiska arbeten, där leder arbetsplatserna själv.


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

Gör jag? Du gör! De är fullt kapabla till att dra lärdom av varandra. Skolan är inte den enda källan för kunskap, i synnerhet inte när det kommer till praktiska arbeten, där leder arbetsplatserna själv.

att ha en revisor hjälper mycket, om man har råd med det. dock kommer ju ingen revisor räkna ut materialkostnad, hur mycket material som behövs etc. men det finns ju många inom hantverkarbranschen som är totalt blåsta men klarar av att bygga lite i pga någon har gett dem en lärlingsplats. dock skulle jag nog ej  lägga alla  mina ägg i det fixar sig nog-korgen och se all akademisk utbildning efter nian som onödig, hur händig jag än är.


   
SvaraCitera

mens: det finns ju många inom hantverkarbranschen som är totalt blåsta men klarar av att bygga lite i pga någon har gett dem en lärlingsplats.

GalenGalen

Du menar på fullaste allvar att alla hantverkare bör vara akademiker? 


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

GalenGalen

Du menar på fullaste allvar att alla hantverkare bör vara akademiker? 

man är väl ingen akademiker bara för att man gått ut gymnasiet


   
SvaraCitera

mens:

man är väl ingen akademiker bara för att man gått ut gymnasiet

Du skrev 

mens: akademisk utbildning

Innehar man en sådan är en väl per definition akademiker? 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Shockerad


   
SvaraCitera

Alltså, gymnasiet är ju mest repetition av de senare åren i grundskolan.


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

Du skrev 
Innehar man en sådan är en väl per definition akademiker? 

ah det var fel ordval


   
SvaraCitera

mens:

ah det var fel ordval

mens:

ah det var fel ordval

mens jag hoppas du fattar hur blåst du skriver och uttalar dig varför gå 3 år i gymmnasiet när man kan börja jobba direkt och känna pengar plus det upstår ju situationer varje dag som kräven en viss matematik och det är sådana situationer som man lär sig av sen har jag turen att ha en farsa med företag men endå, du drar alla över en kant ungefär som dom flesta drar invandrare över en kant exakt samma logik.


   
SvaraCitera