Aviseringar
Rensa alla

vill hugga av huvet av mig


Ämnesstartare

åh förresten, jag tänkr också jättekonstigt, handlar mest om saker som att jag slår ner någon/skjuter någon/råkar knuffa dem framför en buss och såna där olyckor och sexuella tankar(särskilt om d som jag verkligen verkligen inte vill ha tankr om)

och så blir jag jätterädd att jag ska råka göra illa någon på riktigt sen


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

hade ju tränat bort tvångsakenskiten
d kom tillbakaa

Gå och bajsa så ska du få se att det släpper. Funkar alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

Gå och bajsa så ska du få se att det släpper. Funkar alltid.

HHAHAAH .. lr va[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

alltså jag verkligen MÅSTE göra vissa saker, när ja var mindre så behövde jag ständigt säga en mening lr rabbla en massa ord

Höll också på sådär jättemycket fram tills att jag var tretton-fjorton år. Du är inte ensam alltså.
De flesta barn har tvångstankar, för vissa är de intensivare och envisare bara.

BadAssLezbo:

men jag ville verkligen tänka som andra så jag lyckades för ett tag och nu behöver jag för det mesta bara göra saker i huvet, men har blivit dåligare och kännr mig helt störd

Det kan gå i vågor. Extra svårt att hålla borta tvångstankar är om man mår dåligt på andra håll.
Osäkerheten gör att man söker efter något sätt att känna trygghet.
Fortsätt intala dig att du inte behöver utföra tvångshandlingarna. Jag lovar, ingenting dåligt kommer hända bara för att du struntar i att göra en rörelse på ett visst sätt eller lägger upp besticken i en viss formation.

BadAssLezbo:

måste tex gå igenom dörren på ett visst vis ibland, måste ha maten på tallriken på ett visst vis annars blir ja typ galen

Mmh vet hur det är.
Hade alla möjliga regler uppsatta i huvudet. Var helt fast vid siffran tre och var tvungen att göra en massa olika saker tre gånger. Även siffran 24 återkom gång på gång.
Hoppade över vissa trappsteg i trappan(jääämt), var jätterädd för Gud (som jag egentligen inte tror på) och trodde att jag var tvungen att be till hen varje kväll (24 ggr) osv osv osv...
Det jag vill komma fram till är att jag lyckades släppa tvångstankarna. Det tog sin lilla tid och ibland fick jag återfall. Men det är inte omöjligt att ta sig loss.

BadAssLezbo:

r(särskilt om d som jag verkligen verkligen inte vill ha tankr om)
och så blir jag jätterädd att jag ska råka göra illa någon på riktigt sen

Det där är vanligt.
Så länge du inte gör som tankarna säger så är det lugnt.


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

HHAHAAH .. lr va

Brukar hjälpa vet du.[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

Brukar hjälpa vet du.[cute]

vem uppfostrade dig egntlgn? [cute]

krasch:

Höll också på sådär jättemycket fram tills att jag var tretton-fjorton år. Du är inte ensam alltså.
De flesta barn har tvångstankar, för vissa är de intensivare och envisare bara.

krasch:

Det kan gå i vågor. Extra svårt att hålla borta tvångstankar är om man mår dåligt på andra håll.
Osäkerheten gör att man söker efter något sätt att känna trygghet.

kan nog ha något å göra med d hela, har en massa skit på mig

krasch:

Fortsätt intala dig att du inte behöver utföra tvångshandlingarna. Jag lovar, ingenting dåligt kommer hända bara för att du struntar i att göra en rörelse på ett visst sätt eller lägger upp besticken i en viss formation.

okj, ska försöka upprepa d i mitt huvud, även ifall det kliar i hela kroppen när jag inte gör på just d viset

krasch:

Hade alla möjliga regler uppsatta i huvudet. Var helt fast vid siffran tre och var tvungen att göra en massa olika saker tre gånger. Även siffran 24 återkom gång på gång.

ah, ja är helt fast vid siffrorna 70 och 75. och 7 och 5

krasch:

Hoppade över vissa trappsteg i trappan(jääämt), var jätterädd för Gud (som jag egentligen inte tror på) och trodde att jag var tvungen att be till hen varje kväll (24 ggr) osv osv osv...

jobbigt, är själv rädd för brunnar, särskilt a-brunnar

krasch:

Det jag vill komma fram till är att jag lyckades släppa tvångstankarna. Det tog sin lilla tid och ibland fick jag återfall. Men det är inte omöjligt att ta sig loss.

okj, va bra

krasch:

Det där är vanligt.
Så länge du inte gör som tankarna säger så är det lugnt.

okj good att d har med tvångssaken å göra och att ja inte är psycho som tänkr på massa olyckor/mord å sånt


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

vem uppfostrade dig egntlgn?

Johan Glans[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

Johan Glans[cute]

är ju my farsa [surprised][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror han levr dubelliv


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

är ju my farsa

Trevlig påg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

Trevlig påg

ah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

okj, ska försöka upprepa d i mitt huvud, även ifall det kliar i hela kroppen när jag inte gör på just d viset

Ja, kliar i kroppen det gör det, men du kan stå emot. Det har du kunnat göra förut. Om du vågar, var radikal mot dig själv och gör totalt tvärtom mot vad du egentligen vill enligt tvångstankarna.

BadAssLezbo:

ah, ja är helt fast vid siffrorna 70 och 75. och 7 och 5

Fundera först på varför du är så fast vid dessa siffror. Är anledningen helt wacko? Försök då motarbeta.

BadAssLezbo:

jobbigt, är själv rädd för brunnar, särskilt a-brunnar

Kliv på dem!
Jag hade en period där jag klev på varje a-brunn jag såg för att komma över nojjan. Verkligen stampade till dem och tänkte: "HAh" [blush][shake]

BadAssLezbo:

okj good att d har med tvångssaken å göra och att ja inte är psycho som tänkr på massa olyckor/mord å sånt

Tror de flesta någon gång tänkt tanken på att råka knuffa någon framför ett tåg eller skära någon med den kökskniv de håller i handen.
Huvudsaken är att man inte gör det och att man vet att man egentligen inte vill.


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

fast vill ha det

hahahahaahahahaha

krasch:

OCD

hahahahaahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Ja, kliar i kroppen det gör det, men du kan stå emot. Det har du kunnat göra förut. Om du vågar, var radikal mot dig själv och gör totalt tvärtom mot vad du egentligen vill enligt tvångstankarna.

jo, r bvara å börja träna bort'em igen antr ja

krasch:

Fundera först på varför du är så fast vid dessa siffror. Är anledningen helt wacko? Försök då motarbeta.

har absolut ingen aning, det känns liksom bar "rätt" med de siffrorna

krasch:

Kliv på dem!
Jag hade en period där jag klev på varje a-brunn jag såg för att komma över nojjan. Verkligen stampade till dem och tänkte: "HAh"

f1 coolish måstfe göra d1a[cute][cute]

krasch:

ror de flesta någon gång tänkt tanken på att råka knuffa någon framför ett tåg eller skära någon med den kökskniv de håller i handen.
Huvudsaken är att man inte gör det och att man vet att man egentligen inte vill.

ah, då vet ja att ja ente e gal1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JudithOfUkraine:

hahahahaahahahaha

JudithOfUkraine:

hahahahaahahahaha

FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU


   
SvaraCitera