Aviseringar
Rensa alla

VILL INTE!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag tycker att det ska bli kul att börja skolan imorgon. Ska vara i screentrycksverkstaden hela dagen. Jäää.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dä ä int lätt patte my man.

stereo total:

Jag tycker att det ska bli kul att börja skolan imorgon. Ska vara i screentrycksverkstaden hela dagen. Jäää.

Vad gör du för någe?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

Det är bara ~340 dagar till nästa jullov

taskigt

El Guaje:

Men sommaren känns lite närmare nu när julen är förbi, erkänn! Men ja det är svårt att se nåt ljus just nu. Januari och Februari är riktigt tunga.

jo visst det gör det men jag gillar vintern. och mm det är några jobbiga månader nu. först i april kommer det ljusna

Knarko:

Skola?
HAHA
Småbarn

och vad sysslar herrn med då?

passaro:

Börjar min första dag med att skriva en hemtenta under ett antal timmar.

soft

Cristallcronan:

Så det är alltså bara jag som ser fram emot alla projekt, allt plugg och all stress? Haha..

haha nej vem älskar inte stress och press

stereo total:

Jag tycker att det ska bli kul att börja skolan imorgon. Ska vara i screentrycksverkstaden hela dagen. Jäää.

wut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

och vad sysslar herrn med då?

Sitter hemma och latar mig just nu innan jobbet drar igång igen och söker jobb som ett gnu för att ha mer att göra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Sitter hemma och latar mig just nu innan jobbet drar igång igen och söker jobb som ett gnu för att ha mer att göra!

ok coolt

föredrar nog skolan då [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

föredrar nog skolan då

Tycker jag är färdig med skolan nu när jag tagit examen och allt så vill jobba [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Tycker jag är färdig med skolan nu när jag tagit examen och allt så vill jobba

haha jo låter vettigt. kul med positiv inställning. jag är själv inte mycket för jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledig en dag till jag [cool]


   
SvaraCitera
höna

skönt då... att man inte går i skolan. jag jobbar imorgon iofs. känns lite tufft. men sen är jag ledig fram till den 16 när ja börjar studera 1 ämnä[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ledig en dag till jag

fusk

höna:

skönt då... att man inte går i skolan. jag jobbar imorgon iofs. känns lite tufft. men sen är jag ledig fram till den 16 när ja börjar studera 1 ämnä

sooooooooooooft


   
SvaraCitera

vrukt:

Vad gör du för någe?

pluggar grafik!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så jävla glad att börjar på tisda![bigcheers] woop-wooop elelr va det är dom coola ungarna säger nu förtiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

så jävla glad att börjar på tisda! woop-wooop elelr va det är dom coola ungarna säger nu förtiden

fan vad soft alla har det då

hahahaha. säger folk så? hoppas jag aldrig hör det


   
SvaraCitera

patrick bateman:

fan vad soft alla har det då

Börjar också imorgon om det är någon tröst [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carlin:

Börjar också imorgon om det är någon tröst

haha lite tröst. ska jag lida borde alla lida (förlåt)


   
SvaraCitera