Aviseringar
Rensa alla

Vill inte bada med klassen


Ämnesstartare

I morgon ska vi bada med hela klassen och jag vill inte på grund av hur jag ser ut.... Och alla andra ser ganska smala och muskliga och inte jag så jag skäms varje gång jag tar av mej tröjan när jag är inte ensam 
Jag måste ha en bra ursäkt att vara hemma. Jag tänkte säga att jag försovde mej och missade tåget....


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Det är ingen som fokuserar på din kropp mer än du - alla ser olika ut och du kan lita på att du inte är den enda som känner obehag inför att klä av sig inför klassen. Att jobba med ditt självförtroende är ett stort steg på vägen. 


   
SvaraCitera

time:
Det är ingen som fokuserar på din kropp mer än du - alla ser olika ut och du kan lita på att du inte är den enda som känner obehag inför att klä av sig inför klassen. Att jobba med ditt självförtroende är ett stort steg på vägen. 

Tumme upp


   
SvaraCitera

time:
Det är ingen som fokuserar på din kropp mer än du - alla ser olika ut och du kan lita på att du inte är den enda som känner obehag inför att klä av sig inför klassen. Att jobba med ditt självförtroende är ett stort steg på vägen. 

++++1


   
SvaraCitera

Du ska inye må dåligt över din kropp. Folk tänker inte på det


   
SvaraCitera

jag byter om med min klass varje dag, känner fortfarande obehag, 0o


   
SvaraCitera

Ingen kommer bry sig om hur du ser ut. Den enda som förlorar på att bry sig om det är du. Du är du och du är perfekt som du är!


   
SvaraCitera

Jag skärde mig på magen förut bara för att få ha linne på mig när jag badade med klassen på skolan


   
SvaraCitera

paddan88:
I morgon ska vi bada med hela klassen och jag vill inte på grund av hur jag ser ut.... Och alla andra ser ganska smala och muskliga och inte jag så jag skäms varje gång jag tar av mej tröjan när jag är inte ensam 
Jag måste ha en bra ursäkt att vara hemma. Jag tänkte säga att jag försovde mej och missade tåget....

Det är ingen fara! Jag gillar inte häller att bada med klassen, jag drabbas av en sjukdom som heter psoriasis vilket jag har nästan överallt! Så jämfört med så du tycker du själv ser ut i jämförelse med min kropp så är du ingenting.. Du ska inte skämmas över hur du ser ut! Du borde va stolt att du har en kropp som fungerar. Alla är fina! Det spelar ingen roll om man är spinkig smal tjock eller mullig! Alla är jätte fina det är bara det att folk är rädda för att visa vem man är! 


   
SvaraCitera

time:
Det är ingen som fokuserar på din kropp mer än du - alla ser olika ut och du kan lita på att du inte är den enda som känner obehag inför att klä av sig inför klassen. Att jobba med ditt självförtroende är ett stort steg på vägen. 

Bra sagt! va bara stark o tro på dig själv 🙂


   
SvaraCitera

rogernw:
Ingen kommer bry sig om hur du ser ut. Den enda som förlorar på att bry sig om det är du. Du är du och du är perfekt som du är!

+1


   
SvaraCitera

Du har fett. Men du är inte fett. 
Du har naglar. Men du är inte naglar. 
Även hår. Men du är inte ditt hår.
Du är vacker. 
Det är vad du är. Hjärta


   
SvaraCitera