Aviseringar
Rensa alla

Vill inte börja på scouterna


Ämnesstartare

Min pappa tvingar mej att börja på scouterna bara för att han själv har varit de i 30 år ._., Fan heller att ja vill börja i ngn töntförening, ja e nt ens intresserad av skogen och sånt friluftsskit o.O Någon som vet en ursäkt för att inte börja där som man kan säga, går jag inte med i scouterna så får jag inte hålla på med min dans,badminton och de som ja går på [chocked][tired], så behöver liksom en bra ursäkt !?
Någon bara skriv nått!


   
Citera

Säg att du vill satsa på det du håller på med och att du anser att scouterna inte är din grej. Vägra skriva in dig och tala med din jävla morsa.

Sätt ned foten. Skrik åt han att han inte ska leva genom dig, du måste hitta din egen väg.


   
SvaraCitera

Lyssna på Zittam.


   
SvaraCitera

hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

14 ._.


   
SvaraCitera

lliinneah:

så behöver liksom en bra ursäkt !?

Zittam:

Säg att du vill satsa på det du håller på med och att du anser att scouterna inte är din grej.

word [y]
det är ju du som bestämmer och då du redan har andra saker du sysslar med ska du inte behöva börja med något mer.

Sen är det inget töntigt med scouter ska du veta (är ej scout själv) [crazy] de lär sig en hel del bra saker.


   
SvaraCitera

vad säger din mamma om saken? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha jag bor inte hos min mamma för hon har psykiska problem , så hon kan jag inte riktigt fråga 😛


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Lyssna på Zittam.


   
SvaraCitera

gå dit en gång och bli utkastad


   
SvaraCitera

Ja då är det bara att tokvägra skiten, du ska inte behöva bli satt i någon jävla scoutgrupp och tvingas ge upp med hobbys som du faktiskt gillar själv.


   
SvaraCitera

lliinneah:

14 ._.

Jag tycker du ska få bestämma själv. [wink]


   
SvaraCitera

du ska helt bestämma det själv om man vill lära sig det scouter gör ta
jägarexamen där får du lära dej en massa kul
och man får skjuta lerduvor vilket är jättekul


   
SvaraCitera

Zittam:

Sätt ned foten.

Eller:

sötnos:

gå dit en gång och bli utkastad

Alternativt gå dit en gång och berätta för de som ska skriva in dig att du absolut inte vill och är där under tvång.


   
SvaraCitera

säg "pappa, jag är allergisk mot skog[sad]"


   
SvaraCitera