Aviseringar
Rensa alla

Vill inte börja på scouterna


Blivande_japan:

jag är allergisk mot skog"

ååååh den bästa. kör den varje gång vi ska ut nånstans med skolan, så får man ledigt!


   
SvaraCitera

lliinneah:

Någon som vet en ursäkt för att inte börja där som man kan säga,

Att de är kristna och kommer hjärntvätta dig [censur][blush] true story


   
SvaraCitera

hahahahhaa


   
SvaraCitera

Bli intresserad av skogen, och börja på scouterna!


   
SvaraCitera

lliinneah:

Någon som vet en ursäkt för att inte börja där

"Jag vill inte."

Annars är det alltid väldigt bra hot med att flytta hemifrån, fast du kanske inte är i den åldern ännu.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Alternativt gå dit en gång och berätta för de som ska skriva in dig att du absolut inte vill och är där under tvång.

Alternativt gå dit och bränn ner stället. [y]


   
SvaraCitera

lliinneah:

Min pappa tvingar mej att börja på scouterna bara för att han själv har varit de i 30 år ._., Fan heller att ja vill börja i ngn töntförening, ja e nt ens intresserad av skogen och sånt friluftsskit

Inget töntigt med scouterna, och finns så mkt mer än bara vara ute i skogen och friluftsliv i scouterna! Har varit scout sedan jag var 8 o det är inte töntigt och grymt kul.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Att de är kristna och kommer hjärntvätta dig [censur][blush] true story

unthrue story, bara smu inte vanliga Svenska scoutförbundet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men kan ngn säga vad man gör när man e scout då? ja vet iaf att man blir värsta skogsmullen ._., elr iaf att man gillar skogen & sånt ,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Att de är kristna och kommer hjärntvätta dig

haha nä de kan väl endå inte va sant , hahahahh ?


   
SvaraCitera

lliinneah:

haha nä de kan väl endå inte va sant , hahahahh ?

Neh, inte sant. Men de har en del kristna värderingar osv. I alla fall den scoutkår som mina kompisar var med i när de var små, åkte aldrig själv.

Men säg bara att du verkligen inte vill om det nu är så.


   
SvaraCitera

lliinneah:

går jag inte med i scouterna så får jag inte hålla på med min dans,badminton och de som ja går på

Palla det. Dans är mitt liv. om ngn skulle tala om för mej vad jag får o inte får göra får dem en fett smäll i kukrövhålet 😀 Yesbox!

Men alltså du kanske inte har ngt val, för att hålla på med dansen och badmintonen o allt så får du allt gå med i scouterna.. Eller vägra.. men då blire bye bye dancing.. 🙁

tobias:

Inget töntigt med scouterna

Jaha vad finns mer som är SÅ HIMLA KUL med scouterna? Please do tell![bigsmile]


   
SvaraCitera

solim:

Jaha vad finns mer som är SÅ HIMLA KUL med scouterna? Please do tell![bigsmile]

Nu är jag inte scout och har aldrig varit, men man lär sig en hel del som kan vara väldigt bra och nyttigt att veta utifall att det skulle gå åt skogen (bildligt och bokstavligt talat). Kan vara en del livsräddande grejer.


   
SvaraCitera

Crypto:

man lär sig en hel del som kan vara väldigt bra och nyttigt att veta utifall att det skulle gå åt skogen (bildligt och bokstavligt talat). Kan vara en del livsräddande grejer.

Jaja man lär sig säkert en hel del. Men tjejen tycker inte d roligt, och att bli tvingad till det är väl ändå fel?


   
SvaraCitera

solim:

Men tjejen tycker inte d roligt, och att bli tvingad till det är väl ändå fel?

Har inte sagt att hon ska gå det heller [rolleyes]
Tvingad är fel oavsett vad det handlar om, man ska göra det av egen vilja


   
SvaraCitera