Aviseringar
Rensa alla

Vill inte få ångest nu.. vill inte få ångest..


Ämnesstartare

Hej, åt nyss en ceasarsallad grillad kyckling med min familj på Donken. Läste sen på Donkens hemsida hur mycket onödiga saker dom har även i en liten sallad med kyckling, bröd och fettsnål dressing.. [surprised]

Någon som vet om det verkligen är så onyttigt att ta en sån sallad någon gång ibland?


   
Citera

malinn:

Någon som vet om det verkligen är så onyttigt att ta en sån sallad någon gång ibland?

Det är nog rentav hälsosamt att "ta en sån sallad någon gång ibland".


   
SvaraCitera

all modern mat är giftig deal with it och sluta gnäll


   
SvaraCitera

ät eller dö. vad väljer du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ät eller dö. vad väljer du.

Leva ? [bigsmile] men alltså, det finns ju bättre mat.. Det är t.ex onödigt socker i KYCKLINGEN.. :S fattar inte vitsen.. Bara!


   
SvaraCitera

malinn:

mat.. Det är t.ex onödigt socker i KYCKLINGEN.. :S fattar inte vitsen.. Bara!

om man vill äta bra mat så är det bättre att att inte äta ute över huvud taget.


   
SvaraCitera

malinn:

Donken.

malinn:

Läste sen på Donkens hemsida hur mycket onödiga saker dom har även i en liten sallad med kyckling, bröd och fettsnål dressing.. [surprised]

De vill ju att det ska smaka bra så att man ska köpa mer [rolleyes]

Men bara så att du vet så är det hälsosammare att äta mat från Donken än att inte äta alls. Happy eatin' [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Men bara så att du vet så är det hälsosammare att äta mat från Donken än att inte äta alls. Happy eatin' [party]

Det är sant.. 😛 Och en sallad kan väl egentligen inte va så farligt.. Det var liksom undantag eftersom det var lunchtid och vi var långt ifrån hemma.. ;P

och salladen är ju betydligt nyttigare än en burgare eller chickn nuggets 😛


   
SvaraCitera

malinn:

och salladen är ju betydligt nyttigare än en burgare eller chickn nuggets 😛

Det skulle inte heller vara någon fara om du åt burgare då och då. Så länge som man gör det med måtta går det mesta bra. Man kan äta förvånansvärt mycket mat så länge som man rör på sig (träningen ska så klart även den göras med måtta).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, precis ![wink]


   
SvaraCitera

malinn:

ja, precis ![wink]

Men eftersom att du skriver i ätstörningsforumet får jag en känsla av att du är medveten om att du inte gör ovanstående saker med måtta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Men eftersom att du skriver i ätstörningsforumet får jag en känsla av att du är medveten om att du inte gör ovanstående saker med måtta.

vad menar du nu ? [surprised]


   
SvaraCitera

malinn:

vad menar du nu ? [surprised]

Jag menar att faktumet att du gjorde den här tråden i ätstörningsforumet visar att du förmodligen har något slags problem med ditt ätande. Och därför äter och tränar du antagligen inte med måtta.


   
SvaraCitera

malinn:

Hej, åt nyss en ceasarsallad grillad kyckling

jaha, och du anser att detta får dig att förtjäna att leva? så är inte fallet. jag hoppas att du får en kolesterolinducerad blodpropp i hjärnan, tjockis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jaha, och du anser att detta får dig att förtjäna att leva? så är inte fallet. jag hoppas att du får en kolesterolinducerad blodpropp i hjärnan, tjockis.

asså, ursäkta att jag har ätstörningar och vill skriva ut mina känslor och få lite feedback.. och nej jag är inte tjock..

mitt liv är redan skitjobbigt pga mig själv, måste andra (du) klandra ner på mig då oxå.. [cry]


   
SvaraCitera