Aviseringar
Rensa alla

Vill inte gå till gynekologen!


Ämnesstartare

SheDevil:

Det jag tycker är jobbigast är när de säger, ''du kan ta av dig trosorna nu''.

Därför så ska man ta av sig dem innan de säger ngt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seniL:

men när du väl har gjort din första gång så blir det bättre. det är bara att tänka på att dem gör såntdär hela tiden. deras jobb
sära titta undersöka nästa
sära titta undersöka nästa
sära titta undersöka nästa

du fixar det där ska du se.. alla gör det

haha ja får tänka på den meningen så känns det inte så farligt;D sära titta undersöka nästa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komigenmichelle:

Jag funderar fortfarande på hur jag ska göra

Du vill inte säga varför du funderar på att göra den? Men, jag tycker det är lika bra att du gör den. Man måste ju nån gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

En tjejkompis började skratta under undersökningen och råkade skjuta ut undersökningsmanicken rakt in i väggen när hon var där första gången. Haha! Lite konstig stämning, "jaa, jag ska bara gå och plocka upp den där jag.."

hahahaahha! Något sånt där kommer garanterat hända mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Du vill inte säga varför du funderar på att göra den? Men, jag tycker det är lika bra att du gör den. Man måste ju nån gång.

precis. Funderar på att göra den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Därför så ska man ta av sig dem innan de säger ngt [crazy]

Jag klär ogärna av mig innan de ber om det. Att sitta naken och vänta känns värre^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inget tvång på'et, du väljer själv att gå dit.

http://www.sjukvardsradgivning.se/allakapitel.asp?CategoryID=26754&AllChap=True

Ingemarsdotter:

En tjejkompis började skratta under undersökningen och råkade skjuta ut undersökningsmanicken rakt in i väggen när hon var där första gången.

[love] Ljuvt.


   
SvaraCitera

komigenmichelle:

hahahaahha! Något sånt där kommer garanterat hända mig!

Kråkslott:

[love] Ljuvt.

Tror inte att det är jättevanligt.. Jag satt utanför och var där som stöd och hörde värsta SMÄLLEN där inifrån, och flera tjejer som satt och väntade ryckte till och såg skräckslagna ut, haha! Tjejen som skulle in efter tvekade jättelänge innan hon följde med in. Trodde väl att Camillas inälvor befann sig på väggarna därinne..[bigcheers]


   
SvaraCitera

Du var då inte blyg igår, när jag särade på dina ben. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SheDevil:

Jag klär ogärna av mig innan de ber om det. Att sitta naken och vänta känns värre^_^

Var där första och enda gången då det var sommar, drog av mig trosorna direkt när jag kommit in i undersökningsrummet och höll de i handen tills tanten gjort i ordning stolen. Kändes på något sätt dumt att hon skulle sitta där helt färdig och stirra på mig medan jag klädde av mig. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Var där första och enda gången då det var sommar, drog av mig trosorna direkt när jag kommit in i undersökningsrummet och höll de i handen tills tanten gjort i ordning stolen. Kändes på något sätt dumt att hon skulle sitta där helt färdig och stirra på mig medan jag klädde av mig. [blush]

Haha, underbart <3

men jo, sant, onödigt att hon ska titta på en.


   
SvaraCitera