Aviseringar
Rensa alla

Vill inte gå till UM


BLODÅDRA:

Okej. :/ Tycker inte du det är jobbigt att ha ont? Jag dör typ.

jo men jag har kommit på ett trick mot kissinödigheten som inte är kissinödighet. man ska dricka mycket vatten kanske över en liter och sedan går det lätt att kissa igen. sedan brukar jag gå till gynekologen och gnälla med jämna mellanrum och få skojiga recept.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Nä. Jag har ingen jag knyllar med nu heller. Det kommer tillbaka ändå.
Jag hittar inte boven, jag brukar inte ens plantera arslet på kalla ytor. Börjar bli drygt nu

Skumt.

Lounge Act:

Vilka ppiller äter du?

Neovletta

Beckychu:

Maybe it's blåskatarr. Då svir det som in i helvete när man pissar eller pillar där nere. Hade det när jag var liten.

Vad är det? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Beckychu: Maybe it's blåskatarr. Då svir det som in i helvete när man pissar eller pillar där nere. Hade det när jag var liten.

Vad är det? :s

Jag sade ju innan att jag redan trott det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

jo men jag har kommit på ett trick mot kissinödigheten som inte är kissinödighet. man ska dricka mycket vatten kanske över en liter och sedan går det lätt att kissa igen. sedan brukar jag gå till gynekologen och gnälla med jämna mellanrum och få skojiga recept.

Jag vill ju inte dit. ;(


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Neovletta

ÅH JAG ÄLSKAR ATT VARA BESSERWIESSER [love][love][love]

JAG VET VAD DET ÄR!!! det är ppillrerna! jag hade EXAKT samma problem. och det där att det kom till och från, men mest när du är med din pojkvän. och det gör ibland helvetiskt ont efter sex? pissandet är hemskt.

käkade också neovletta, och så gick jag till UM och hon sa att vi skulle prova att byta ppiller. varför i sjutton man får sådanna problem av neovletta har jag ingen aning om, men jag fick det iaf. för när jag bytte till cerazette så slutade problemen upp! nu blöder jag 24/7 istället [y]


   
SvaraCitera

om du inte vill till UM, sluta med pillrerna och kör på kondom.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Vad är det? :s
Jag sade ju innan att jag redan trott det...

Ja, men man vet aldrig. Du kanske har både och av något? Hum hum. Låter som ett redigt pain in the ass iaf.
Får du ont när bara din kille vart där eller när du grejar med? Maybe he wasn't ren på händerna när ni sexade. ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

JAG VET VAD DET ÄR!!! det är ppillrerna! jag hade EXAKT samma problem. och det där att det kom till och från, men mest när du är med din pojkvän. och det gör ibland helvetiskt ont efter sex? pissandet är hemskt.

Ja... coolt. Då måste jag orka gå till UM ändå [rolleyes] Tack så mycket, ska prova detta.

[love]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Neovletta

jag också 🙁


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Ja... coolt. Då måste jag orka gå till UM ändå [rolleyes] Tack så mycket, ska prova detta.

Är nästan helt säker på att det är problemet, känner igen mig till 99 %. Kram på dig [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

om du inte vill till UM, sluta med pillrerna och kör på kondom.

Nej, jag ska gå. ^^

Beckychu:

Får du ont när bara din kille vart där eller när du grejar med? Maybe he wasn't ren på händerna när ni sexade. ;(

På händerna? Kuken är väl mer troligt att han inte var ren på isf. Men ja, det är skitjobbigt. 🙁


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

På händerna? Kuken är väl mer troligt att han inte var ren på isf. Men ja, det är skitjobbigt. 🙁

Ja, om han pillade på dig med händerna där nere! Det är jättefarligt jöh. Det räcker väl att han pillar på kuken med sina smutsiga händer för att sedan pilla in kuken i dig så får du bakterier.

Men jiao, jag har inte en jävla aning vad det kan vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beckychu:

Ja, om han pillade på dig med händerna där nere! Det är jättefarligt jöh. Det räcker väl att han pillar på kuken med sina smutsiga händer för att sedan pilla in kuken i dig så får du bakterier.

Haha you go girl.


   
SvaraCitera

Missbruka inte antibiotika! Du kan bli resistent. [no-no]


   
SvaraCitera

Ät jättemycket antibiotika för det är så gott.


   
SvaraCitera