Aviseringar
Rensa alla

Vill inte ha lugg längre


använd hårprodukter så du kan forma din lugg lite som du vill när den växer ut och du tycker den ser mysko ut..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

använd hårprodukter så du kan forma din lugg lite som du vill när den växer ut och du tycker den ser mysko ut..

Jag har testat med vax men funkar inte bra 🙁


   
SvaraCitera

soimpolite:

Jag har testat med vax men funkar inte bra 🙁

Är det så viktigt att luggen ska se dundersnygg ut när den ska växa ut? det är ju det bra resultatet du är ute efter. du måste ju låta luggen växa för att bli lång =p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

Är det så viktigt att luggen ska se dundersnygg ut när den ska växa ut? det är ju det bra resultatet du är ute efter. du måste ju låta luggen växa för att bli lång =p

Vet, men känns som att folk kommer att kolla och tänka "du inser inte att du behöver klippa luggen?" XD


   
SvaraCitera

soimpolite:

Så nu undrar jag om det är någon annan som har gått igenom den här hemska proceduren och om ni har något tips på vad man kan göra med luggen under tiden?

satte upp luggen med hårnålar.
fortsatte med det något år efter att jag blivit av med luggen också pga ogillade hår i ansiktet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Ah, tänker att det inte heter det om den är i mitten lol. Men precis, fast inte i mitten.

Förstår inte, du har snedlugg? Eller va?

Pga har du det kan du ju alltid ha mittbena tills det växer ut, då är det bara att runda kanterna lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Förstår inte, du har snedlugg? Eller va?

Ja http://2.bp.blogspot.com/_v6hVNUS_OdY/TOgWyEwmVJI/AAAAAAAAAA8/R1tKTxd-fIw/s1600/...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN ORKA SKITA I RESTEN JAG SKRIVIT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt slutgiltiga mål ser fantastiskt bra ut, hoppas du lyckas. En ytterst komplicerad lösning på ditt problem är i så fall löshår i viss mån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diadam kanske kan funka?


   
SvaraCitera
blum
 blum

brukar göra en liten inbakad fläta bakåt och sen fästa med hårnål, alt. bara snurra bak den och fästa.


   
SvaraCitera

Lindblom:

snurra bak den och fästa

Brukar vara min lösning på problemet. Funkar med de flesta lugglängder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag sitter i samma sits [tired] Mitt hår ser helfult ut när det är ofixat.. Så jag brukar platta det, sätta upp luggen i en hårnål eller fläta den längs sidan. Annars funkar diadem om man inte orkar fixa det så mycket [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sött ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dela luggen i 2 tåtar och lägg högra delen på höger sida om ansiktet och vänster del på vänster sida av ansiktet mvh jenny!!!


   
SvaraCitera