Aviseringar
Rensa alla

Vill inte leva längre


DeDen
Ämnesstartare

Är snart 17 år. Jag vill inte leva längre, har mått skit i fyra år nu och minns inte längre hur det känns att må bra. Min ångest tar över allt jag har kvar i mitt liv. Har tidigare haft kontakt med BUP och soc osv men inte längre. Försöker få kontakt med BUP igen men det är en jävla lång väntetid. Går varje dag och känner mig tvingad att behöva leva. Vill dö men vill inte att min familj ska bli sårad. Vill inte lämna en sån sorg och vara så självisk. Har försökt tagit mitt liv hundra gånger men jag verkar vara odödlig. Hur faan ska jag göra jag orkar inte med detta längre, det har gått alldeles för långt. Jag hatar att leva och önskar om och om igen att jag aldrig blev till liv. 


   
Citera

Jag är kvarlevande från en nära familjemedlem som tog livet av sig. Det man lämnar efter sig är ett stort och ännu värre kaos där man drar ner de andra i familjen i samma elände, om inte värre. Det resulterade till och med att en annan i min familj försökte ta livet av sig flera gånger (men misslyckades). Om du älskar din familj, kämpa på. Jag har sett de som gett upp. Men jag har också sett de som fortsatt kämpa. Det har varit tufft. Det vet jag. Men det går att klara det. Men det tar tid. Du har hela livet framför dig. Och i framtiden kommer du blicka tillbaka och tänka att du är glad att du orkade kämpa. Det finns hjälp att få, både av vänner och familj men även av samhället. Ta vara på den hjälp som finns och sköt om dig Hjärta


   
SvaraCitera

Hejsan
hade samma problem dock pga OCD flyttade till ett HVB så det går bra nuGlatt skålande


   
SvaraCitera

DeDen: Försöker få kontakt med BUP igen men det är en jävla lång väntetid.

Gå bara till närmaste sjukhus eller vårdcentral och säg att du har självmordstankar så hjälper dom dig direkt, det måste dom


   
SvaraCitera

Köp ID-kort [Whatsapp ...... (((49 15216980991)))], körkort, uppehållstillstånd, visum, arbetstillstånd, medborgarskap ( http://fuhrerscheinonlinekaufen.net )

webbplats ....................... https://www.buydocsonline247.com

webbplats ....................... http://fuhrerscheinonlinekaufen.net

Kontakta e-post: =========== info@fuhrerscheinonlinekaufen.net

Whatsapp ………………… (((49 15216980991))

Snapchatt ……………………. ((Edmond_james19))

Men köp Euro-dokument online ger dig möjlighet att köpa falska dokument online, köpa falska pass, köpa riktigt pass online, få falska visum online och falska pass till salu.

Varför måste jag köpa pass online?

Köp Real Passport online kan utöka rättigheter och frihet. För en amerikan inkluderar fördelarna gratis världsresor och färre problem från officiella gränsvakter eller nyfikna tull- och invandrings tjänstemän. Buy Passport Online öppnar dörrar offshore annars stängda för amerikaner. Bäst av allt, dubbelt medborgarskap och ett andra pass kan vara din nyckel till sänkta skatter och ökat tillgångsskydd och det kan till och med skydda ditt liv.

För en medborgare i ett totalitärt land eller ett land som har ett pass med dålig viseringsfri resa betyder det fullständig rörelsefrihet tillsammans med rätten att leva och arbeta i ett normalt utvecklat samhälle. Att behöva köpa pass online kommer att vara något du aldrig kommer att ångra att ha det i livet. "Goda nyheter"

Få ett falskt pass till salu

Att få ett falskt pass till salu för ett helt nytt land som är fritt från sådana begränsningar, fritt från fördomar, som gör att du kan göra vad du vill med dina pengar är en verkligt befriande upplevelse, och en som är lätt att uppnå tack vare buyeurodocumentsonline.com

Vi arbetar direkt med representanter från regeringen för att leverera en snabb och säker process för att förvärva ditt pass eller visum. Beroende på vilket land du väljer är att få andra medborgarskap ett dyrt förfarande och kräver ett högt förtroende ur både klientens och agentens perspektiv. Varje år kommer fler och mer frustrerade affärsmän vars pass begränsar deras kommersiella möjligheter att köpa eurodokument för deras länge respekterade expertis och praktiska hjälp för att uppnå sin dröm om att köpa pass online.

Kontaktuppgifter:

E-post: info@buyeurodocumentsonline.com

Kontakta e-post: =========== info@buydocsobline247.com

webbplats ....................... https://www.buydocsonline247.com

Whatsapp ………………… (((49 15216980991))

Snabbchatt …………………… ((edmond_james19))

webbplats ....................... http://fuhrerscheinonlinekaufen.net

Kontakta e-post: =========== info@fuhrerscheinonlinekaufen.net

TAGGAR:

Köp pass online

Köp riktigt pass online

Falska pass till salu

Köp falska pass

Få falska visum online

Köp pass online

Köp riktigt pass online

Falska pass till salu

Köp falska pass

Få falska visum online

Köp pass online

Köp riktigt pass online

Falska pass till salu

Köp falska pass

Få falska visum online

Erbjudandena på vår webbplats täcker hela spektrumet av individuella behov och krav hos den potentiella passinnehavaren. Oavsett vilka frågor du har, oavsett om det är ekonomiskt, logistiskt eller faktiskt livshotande, att äga att köpa pass online, få falska visum online, köpa riktigt pass online kommer att göra livet rikare, roligare och till och med värt att leva igen, för dig och din familj.

Kontakta e-post: =========== info@buydocsobline247.com

webbplats ....................... https://www.buydocsonline247.com

Whatsapp ………………… (((49 15216980991))

Snabbchatt …………………… ((edmond_james19))

webbplats ....................... http://fuhrerscheinonlinekaufen.net

Kontakta e-post: =========== info@fuhrerscheinonlinekaufen.net


   
SvaraCitera

soc och bup suger fuck them


   
SvaraCitera

Om du inte vill leva skit i andra i din närhet. Gör exakt vad du känner för och för en gångs skull var egoistisk och gör exakt det du vill. Ingen ska behöva stoppa dog speciellt när du mår som du gör .

du är inte skyldig någon någonting


   
SvaraCitera

Du borde läsa min bok. Jag tror du kommer att tycka om den.
instantbook.se
titel: Män jagar, kvinnor blir jagade

Utöver det kan du googla de här orden, eller använda orden som sökord på youtube:
*redpill
*hypergamy
*mgtow


   
SvaraCitera

DeDen:
Är snart 17 år. Jag vill inte leva längre, har mått skit i fyra år nu och minns inte längre hur det känns att må bra. Min ångest tar över allt jag har kvar i mitt liv. Har tidigare haft kontakt med BUP och soc osv men inte längre. Försöker få kontakt med BUP igen men det är en jävla lång väntetid. Går varje dag och känner mig tvingad att behöva leva. Vill dö men vill inte att min familj ska bli sårad. Vill inte lämna en sån sorg och vara så självisk. Har försökt tagit mitt liv hundra gånger men jag verkar vara odödlig. Hur faan ska jag göra jag orkar inte med detta längre, det har gått alldeles för långt. Jag hatar att leva och önskar om och om igen att jag aldrig blev till liv. 

Jag har också funderat på att ta mitt liv men jag sköt upp det, det var det värt, visst jag är inte nöjd med mitt liv så som det är idag men det blir bättre och bättre. Man får se det goda i det lilla. Vi människor är inte gjorda för att vara glada hela tiden, att ha ångest och må dåligt är något vi får leva med men inte alltid, för att vara deprimerad eller melankolisk ska man aldrig acceptera, man ska såklart må bra och känna sig tillfreds med sitt liv. Livet är ingen dans på rosor, men ger man livet en chans och kämpar för att det ska bli bra så blir det bra! GladHjärta
Vill du prata så finns jag här, jag har varit i samma situation som du, sen finns det andra fina människor som är beredda att lyssna på dig. Att få prata ut brukar ofta få en att må bättre! Sköt om dig! GladHjärta


   
SvaraCitera

Har du något som kan få dig att se ljuset i den långa, mörka tunneln? Någon person eller ett intresse? 


   
SvaraCitera
DeDen
Ämnesstartare

hejjagvetintevadjagskaheta:
Jag är kvarlevande från en nära familjemedlem som tog livet av sig. Det man lämnar efter sig är ett stort och ännu värre kaos där man drar ner de andra i familjen i samma elände, om inte värre. Det resulterade till och med att en annan i min familj försökte ta livet av sig flera gånger (men misslyckades). Om du älskar din familj, kämpa på. Jag har sett de som gett upp. Men jag har också sett de som fortsatt kämpa. Det har varit tufft. Det vet jag. Men det går att klara det. Men det tar tid. Du har hela livet framför dig. Och i framtiden kommer du blicka tillbaka och tänka att du är glad att du orkade kämpa. Det finns hjälp att få, både av vänner och familj men även av samhället. Ta vara på den hjälp som finns och sköt om dig Hjärta

Det är just detta som är problemet, jag vill inte förstöra min familj. Ibland har jag fått tankarna att gå och förklara som det är och fråga om lov att få ta livet av mig. Finns det inte någon hjälp man kan få för att få dö så minst smärtsammast? Typ att få bli avliden på sjukhus som man gör med djur? 


   
SvaraCitera
DeDen
Ämnesstartare

champuss:

Gå bara till närmaste sjukhus eller vårdcentral och säg att du har självmordstankar så hjälper dom dig direkt, det måste dom

Redan gjort, men väntetiden är flera månader. 


   
SvaraCitera
DeDen
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Jag har också funderat på att ta mitt liv men jag sköt upp det, det var det värt, visst jag är inte nöjd med mitt liv så som det är idag men det blir bättre och bättre. Man får se det goda i det lilla. Vi människor är inte gjorda för att vara glada hela tiden, att ha ångest och må dåligt är något vi får leva med men inte alltid, för att vara deprimerad eller melankolisk ska man aldrig acceptera, man ska såklart må bra och känna sig tillfreds med sitt liv. Livet är ingen dans på rosor, men ger man livet en chans och kämpar för att det ska bli bra så blir det bra! GladHjärta
Vill du prata så finns jag här, jag har varit i samma situation som du, sen finns det andra fina människor som är beredda att lyssna på dig. Att få prata ut brukar ofta få en att må bättre! Sköt om dig! GladHjärta

Hur gjorde du för att få den hjälp du behövde? Och hur lång tid tog det för att kunna må bra igen? <3


   
SvaraCitera

DeDen:

Hur gjorde du för att få den hjälp du behövde? Och hur lång tid tog det för att kunna må bra igen? <3

Alltså för mig kändes det först bra att börja gymnasiet, då slapp jag alla idioter från grundskolan så långt var allting mycket bättre men sen så gick jag inte så bra ihop med min klass däremot. Eftersom att jag har aspergers så valde mina föräldrar och även jag att jag borde gå i aspergerklass och där var vi bara 10 personer i den klass jag gick i (andra klasser kunde vara så få som 4 personer). Men tredje året träffade jag nya människor och kompisar som jag umgicks med och är vän med flera av dem idag.
Jag har för att må bättre pratat med skolkurator och gått till BUP och Prima Barn (jag rekommenderar Prima Barn). Då har jag fått prata ut med någon och det har fått mig att må mycket bättre än att isolera mig och vara själv med mïna dåliga tankar. Jag är en social individ och ett sätt för mig att må bättre är att ha folk att umgås med. Man kan skaffa internetvänner som man kanske pratar med via Discord, Skype, Steam och kanske träffas i verkligheten.
Idag mår jag väl alltifrån att det är katastrof till ganska bra men mycket har med mitt jobb att göra och nästa år ska jag studera så då kommer det nog att kännas bättre. Mitt liv är inte riktigt så som jag vill ha det, jag vill gärna hitta en flickvän och kämpa för ett bättre liv. Att hoppa av skolan gör allting sämre och att bara ge upp livet, vad är det bra för? Hjärta
Jag har också velat ta livet av mig men skjutit upp det och nu skulle jag aldrig vilja ta livet av mig, nu vill jag bara kämpa och uppfylla mina livsmål! Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera