Aviseringar
Rensa alla

Vill inte. Orkar inte.


Ämnesstartare

patrick bateman:

funkar sånt? eller jo kanske det gör men då måste man babbla med folknej fyfan asså, så jäkla segt skönt att börja några dagar senare iaf. fattar inte ens varför vi börjar nu, gör inget ens. schemat börjar gälla på torsdag

På de sättet e min skola bättre vi sätter igång med schemat direkt då slipper man att åka och båda med klassen och skit som brukar va standard the första dagarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

funkar sånt? eller jo kanske det gör men då måste man babbla med folknej fyfan asså, så jäkla segt skönt att börja några dagar senare iaf. fattar inte ens varför vi börjar nu, gör inget ens. schemat börjar gälla på torsdag

Mitt skit schema som stämmer finns på fb nu btw;-) väntar på att se vem som har värst^^ tror jag vinner, slutar klockan tio i fem på tisdagar till exempel=-O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

funkar sånt? eller jo kanske det gör men då måste man babbla med folknej fyfan asså, så jäkla segt skönt att börja några dagar senare iaf. fattar inte ens varför vi börjar nu, gör inget ens. schemat börjar gälla på torsdag

Mitt skit schema som stämmer finns på fb nu btw;-) väntar på att se vem som har värst^^ tror jag vinner, slutar klockan tio i fem på tisdagar till exempel=-O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

funkar sånt? eller jo kanske det gör men då måste man babbla med folk

Nä bara skriva mail. Fast kommer man ej till någon lokal och gör prov så får man göra dem via webcam vet jag.


   
SvaraCitera
Paseo

När jag studerade på distans bara jag pluggade hemma hela tiden, o en gång i veckan åkte jag till skolan o tentade av lite ämnen, typ prov då. Var fett bra, pga ville inte sluta skolan men var sjuk och kunde inte gå i skolan som vanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är skönt att börja jobba, då orkar man inte hålla upp någon bullshitfasad (iaf inte om man jobbar bra)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det är skönt att börja jobba, då orkar man inte hålla upp någon bullshitfasad (iaf inte om man jobbar bra)

Nackdelen blir ju dock att man inte orkar med något annat heller.
/En som ska jobba 03-14 imorgon(vad håller jag på med?[tard]).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Nackdelen blir ju dock att man inte orkar med något annat heller.
/En som ska jobba 03-14 imorgon(vad håller jag på med?[tard]).

Över en längre tid blir det förstås förödande, tror dock det i viss mening skalar ner personligheten till det essentiella.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

På de sättet e min skola bättre vi sätter igång med schemat direkt då slipper man att åka och båda med klassen och skit som brukar va standard the första dagarna

haha är båda bada? jo håller med. sånt är jobbigt. idag fick vi liksom schema och lite info. imorogn får vi mer info och på onsdag mer info. liksom 1 timmes info varje dag. varför inte 3 timmars info en dag och 2 extra dagar ledigt? då föredrar jag erat sätt

cuzIcan:

Mitt skit schema som stämmer finns på fb nu btw;-) väntar på att se vem som har värst^^ tror jag vinner, slutar klockan tio i fem på tisdagar till exempel=-O

såg det nu! la upp med, kolla om länken funkar. kunde inte lägga upp bild, hur gjorde du det? hemskt schema du hade dock, jag sörjer med dig [sad] har aldrig slutat så sent. vi har 15:40 som maxgräns. jepp vi får jämföra, min är inte heller så pjåkig

isola:

Nä bara skriva mail. Fast kommer man ej till någon lokal och gör prov så får man göra dem via webcam vet jag.

hahaha webcam? sjukt. låter dock som en bra ide. provdagar är typ mina favoritdagar. enda gången det är arbetsro i klassrummet

Paseo:

När jag studerade på distans bara jag pluggade hemma hela tiden, o en gång i veckan åkte jag till skolan o tentade av lite ämnen, typ prov då. Var fett bra, pga ville inte sluta skolan men var sjuk och kunde inte gå i skolan som vanligt.

låter som en bra grej [y] vad var du sjuk med?

dazed:

Det är skönt att börja jobba, då orkar man inte hålla upp någon bullshitfasad (iaf inte om man jobbar bra)

haha värre att jobba. finns inte så många coola jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha är båda bada? jo håller med. sånt är jobbigt. idag fick vi liksom schema och lite info. imorogn får vi mer info och på onsdag mer info. liksom 1 timmes info varje dag. varför inte 3 timmars info en dag och 2 extra dagar ledigt? då föredrar jag erat sättsåg det nu! la upp med, kolla om länken funkar. kunde inte lägga upp bild, hur gjorde du det? hemskt schema du hade dock, jag sörjer med dig har aldrig slutat så sent. vi har 15:40 som maxgräns. jepp vi får jämföra, min är inte heller så pjåkig hahaha webcam? sjukt. låter dock som en bra ide. provdagar är typ mina favoritdagar. enda gången det är arbetsro i klassrummetlåter som en bra grej vad var du sjuk med?haha värre att jobba. finns inte så många coola jobb.

Yes, menar bada är den jäkla T9 >.< jo vore mer logiskt^^ skrev hur jag gjorde på fbi nu:-)


   
SvaraCitera
Paseo

patrick bateman:

vad var du sjuk med?

psykiskt, och kunde inte gå i skolan för att jag fick panikattacker. men allt det där är bra nu hehe [smile] lr ja, nästan iaf [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Yes, menar bada är den jäkla T9 >.< jo vore mer logiskt^^ skrev hur jag gjorde på fbi nu:-)

haha [bigsmile] såg detta [smile

Paseo:

psykiskt, och kunde inte gå i skolan för att jag fick panikattacker. men allt det där är bra nu hehe lr ja, nästan iaf

aha okej. uschigt [sad] hehe okej. bättre än inget iaf [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha värre att jobba. finns inte så många coola jobb.

Mycket skönare än skola tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mycket skönare än skola tycker jag.

nu har jag aldrig jobbat så ska kanske inte döma ut det för tidigt. men beror såklart på yrke. men jobb är ofta så seriöst. skolan är ändå oseriös. jag gillar oseriöshet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nu har jag aldrig jobbat så ska kanske inte döma ut det för tidigt. men beror såklart på yrke. men jobb är ofta så seriöst. skolan är ändå oseriös. jag gillar oseriöshet

Tycker ärligt talat att ju mer av ett skitjobb man har ju trevligare är det så tillvida att det inte är mcdonalds eller något liknande stressigt jobb. Tror folket på dom fina kontoren är mycket mer av arslen än goa gubbar på lagret typ.


   
SvaraCitera