Aviseringar
Rensa alla

vill inte såra henne


Skåneärbäst:

ska säga det till henne imorgon

Bra det, lycka till med dig hörru du.


   
SvaraCitera

Oh my days, såna problem som finns, måste fira nu att jag har det gott i mitt liv, om jag på något vis kunnat offra min välfärd för att hjälpa till så hade jag gjort det ögona böjj...
Behöver du något skåne? jag bor iförtjej på Åland men ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BibelnMedJoel:
Oh my days, såna problem som finns, måste fira nu att jag har det gott i mitt liv, om jag på något vis kunnat offra min välfärd för att hjälpa till så hade jag gjort det ögona böjj...
Behöver du något skåne? jag bor iförtjej på Åland men ändå

Jag behöver bara hjälp angående henne


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

Jag behöver bara hjälp angående henne

Jag säger som vanligt, det bästa är att vända sig till Jesus.
jag vet att du tror att jag är oerfaren när jag säger det, och att jag inte vet vad ett problem är.
Men jag brukade vara en hemlös drogmissbrukare, jag har vart med om ett och annat, jag är faktiskt 25 år.
Borde inte det att jag framstår som oerfaren vittna på att Jesus har befriat mig?
Jag måste säga sanningen till dig, inte för att manipulera dig men du behöver bygga din relation till Jesus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BibelnMedJoel:

Jag säger som vanligt, det bästa är att vända sig till Jesus.
jag vet att du tror att jag är oerfaren när jag säger det, och att jag inte vet vad ett problem är.
Men jag brukade vara en hemlös drogmissbrukare, jag har vart med om ett och annat, jag är faktiskt 25 år.
Borde inte det att jag framstår som oerfaren vittna på att Jesus har befriat mig?
Jag måste säga sanningen till dig, inte för att manipulera dig men du behöver bygga din relation till Jesus.

Min religion stoppar mig från att tro på gud och jesus


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

Min religion stoppar mig från att tro på gud och jesus

Och vilken religion är det?
Oh my days, Skåne är du inblandad i det occulta?
Inte konstigt att du har problem!!
Är du new age? buddist? Uh oh.x  Jag är redo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BibelnMedJoel:

Och vilken religion är det?
Oh my days, Skåne är du inblandad i det occulta?
Inte konstigt att du har problem!!
Är du new age? buddist? Uh oh.x  Jag är redo.

jag tillhör min egna religion som har en skapare mig som inte tro på något speciellt


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

jag tillhör min egna religion som har en skapare mig som inte tro på något speciellt

Åååh... Skåna 🙁 Jag vill verkligen ditt bästa..
Men nu har jag sagt sanningen till dig, jag vet inte om jag kan göra mer, det måste nog vara så i fortsättningen för dig att du förblir utelämnad till djävulen tills Gud kallar ditt namn, jag vill verkligen att det ska ske snart faktiskt, jag vill inte att du ska gå förlorad.
Men det är mellan dig och honom, Upphör inte att söka syster, du är en filosof det vet jag, jag vet att du söker svaret, och du kommer att finna det, det vet jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BibelnMedJoel:

Åååh... Skåna 🙁 Jag vill verkligen ditt bästa..
Men nu har jag sagt sanningen till dig, jag vet inte om jag kan göra mer, det måste nog vara så i fortsättningen för dig att du förblir utelämnad till djävulen tills Gud kallar ditt namn, jag vill verkligen att det ska ske snart faktiskt, jag vill inte att du ska gå förlorad.
Men det är mellan dig och honom, Upphör inte att söka syster, du är en filosof det vet jag, jag vet att du söker svaret, och du kommer att finna det, det vet jag!

vad sägs som att sluta snacka kyrkospråket?


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

vad sägs som att sluta snacka kyrkospråket?

Det kommer inte att ske, vi tillhör inte samma värld du och jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BibelnMedJoel:

Det kommer inte att ske, vi tillhör inte samma värld du och jag.

nehe så vi är i 2 världar nu med hur är det i din värld då?


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

nehe så vi är i 2 världar nu med hur är det i din värld då?

På alla sätt och vis som du kan förklara en satanisk värld, på alla de motsatta vis är det riket som jag tillhör.
I ert rike så tjänar de svaga de starka.
I min faders rike så tjänar de starka de svaga.
Det är två spegelvända riken, vi ber för dom som förföljer oss och går 2 mil med den som ber oss gå 1 mil.
Vi älskar våra fiender och våran nästa så som oss själva.
På alla vis som världen är, på motsatta vis är Guds rike.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BibelnMedJoel:

På alla sätt och vis som du kan förklara en satanisk värld, på alla de motsatta vis är det riket som jag tillhör.
I ert rike så tjänar de svaga de starka.
I min faders rike så tjänar de starka de svaga.
Det är två spegelvända riken, vi ber för dom som förföljer oss och går 2 mil med den som ber oss gå 1 mil.
Vi älskar våra fiender och våran nästa så som oss själva.
På alla vis som världen är, på motsatta vis är Guds rike.

ja du vet de svaga tjänar verkligen mig jag stoppar verkligen inte mobbningar finns där för alla och liknande och sen hatar jag mina fienden


   
SvaraCitera