Aviseringar
Rensa alla

Vill inte se ett enda hår/fjune på kroppen!!!:(


Ämnesstartare

Jag undrar om någon vet något om någon kräm som man kan använda för att ta bort de jävla håren på hela kroppen + intima omdrådena? Om ni vet så säg gärna var man kan köpa det och så klart priset ...
Och juste ...jag står inför två val om inte någon hjälper mig ..ska jag vaxa de intima områden eller kroppen? vad räknas mest?[confused]


   
Citera
Ämnesetiketter

En kräm? Vafan, ska den fräta bort håret då eller?


   
SvaraCitera

Budolicious:

En kräm? Vafan, ska den fräta bort håret då eller?

finns ju skäggborttagningsmedel som en judiak rabbin i den där prettohipsterallaälskarnobelprisnästaboken använder för att ta bort sitt skägg lagligt


   
SvaraCitera

Chickfactor:

finns ju skäggborttagningsmedel som en judiak rabbin i den där prettohipsterallaälskarnobelprisnästaboken använder för att ta bort sitt skägg lagligt

åhå, visste jag inte [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

En kräm? Vafan, ska den fräta bort håret då eller?

Useless corpse. Jesus loves you, useless corpse.

Det finns det faktiskt[chocked]


   
SvaraCitera

finns tydligen någon kräm som heter Veet som efter simpel googling verkar helt ok.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Budolicious:

En kräm? Vafan, ska den fräta bort håret då eller?

SeriösochSnäll:

Jag undrar om någon vet något om någon kräm som man kan använda för att ta bort de jävla håren på hela kroppen

Veet hårborttagningskräm men det är precis som om du skulle rakat dig. Det går bara fortare än att hålla på att dryga sig med en rakhyvel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Veet hårborttagningskräm men det är precis som om du skulle rakat dig. Det går bara fortare än att hålla på att dryga sig med en rakhyvel.

Jaha men så det är bara att apliccera krämen eller?[chocked]


   
SvaraCitera

Är du så rädd för hår?


   
SvaraCitera

du blev skapt på detta håriga sett av en anledning... go with it and bär pälsen med stolthet!


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

de jävla håren på hela kroppen

Finns ju hårborttagningskräm, men varför ska du ta bort fjunen?
Ok, det kanske inte gör nåt om man använder kräm, men ja vet en tjej som rakade armarna och det såg skevt ut sen när de börja växa ut för det blev stubbigt. Man tänker ju inte på fjunhåren iaf, verkar bara onödigt.


   
SvaraCitera

Mollymaj:

Finns ju hårborttagningskräm, men varför ska du ta bort fjunen?
Ok, det kanske inte gör nåt om man använder kräm, men ja vet en tjej som rakade armarna och det såg skevt ut sen när de börja växa ut för det blev stubbigt. Man tänker ju inte på fjunhåren iaf, verkar bara onödigt.

eller hur!
trådskaparen, lyssna på den hära, hon har erfarenhet


   
SvaraCitera

Jag tror minsann att du behöver en springtur till BUP.


   
SvaraCitera

namensermanpo:

??

glömmer bort sig o kliar sig i huvet, när hon håller på med smeten, så hon får en kal fläck på huvet, det vore fint


   
SvaraCitera