Aviseringar
Rensa alla

Vill inte titta


PruuLe
Ämnesstartare

Jag är en kille i tidiga tonåren som har börjat titta på porr/hentai. Det började med att min brorsa visat vad det var när jag var sju. Då tittade jag en gång varje år men sen blev det oftare och oftare upp tills nu. Mamma och pappa vet inte om att jag gör det och jag själv vill inte det. Nu för kanske tio minuter sen så såg jag när en pappa våldtog sin dotter som kanske var tio. Och jag mår så dåligt!!! SNÄLLA HJÄLP!!!! Jag vill inte prata med nån om det.Har ni vart i samma situation? Kan ni hjälpa mig?


   
Citera

Jag tittar personligen inte så mycket. Men, varje gång du tittar så tänk på hur du känner dig just nu. Och hur du kommer ångra dig. Jag har varit i näst intill samma situation, jag har varit inne på många "shock" sidor, som bestgore.com och bestshockers.com, och ibland när jag tänker på det jag sett tappar jag aptiten, men jag tittar ofta på videorna på kvällarna. Men som jag sa, tänk på ångesten/hur du ångrar dig sedan. Så kanske du kan låta bli.


   
SvaraCitera

Wtf barnporr måste du anmäla om du ser. Googla hur du går till väga. Man fårju hoppas att det var en äldre tjej de försökte få se yngre ut.  Speglar ju dock bara samhällets vidriga syn på kvinnor i stort.


   
SvaraCitera

Kolla porr! Men undvik att titta på konstiga saker typ som BDSM osv.. det är bara sjukt


   
SvaraCitera
reben

sluta kolla på porr öht. tips.


   
SvaraCitera

Helt naturligt att kolla porr själv kollar jag ganska ofta...men kolla aldrig på barnporr eller på sjuka porrfilmer typ bdsm och sånt..håll dig till vanliga porrfilmer 


   
SvaraCitera

Mitt tips till dig är att sätta gränser på dig själv. Tycker du det är svårt, ta en dag i taget.

Personligen tittar jag inte på porr för jag stödjer inte brott mot mänskliga rättigheter (som kränks ofta i många porrfilmer)


   
SvaraCitera

Dina instinkter har programerats till att det är OK, det går bara att fixa med tid ungefär och det kommer klia 🙂 lagom åt dig ditt gnet! 

ju mer du gör sånt ju mer dödar du livet i dig, fundera på anledningen till att du har en kuk ist, och vad du vill åstadkomma i livet


   
SvaraCitera