Aviseringar
Rensa alla

Vill inte upp i vikt men kommer göra det... hjällpppp !


Ämnesstartare

Hejsan.
Det är så att jag har skadat mig och får inte träna på 2 månader och unde de 2 månaderna kommer jag att bli en feeeeetttt knnoppp... 🙁 🙁

Vad ska jag göra för att inte gå upp i vikt ?

Snälla hjälp mig !

får inte springa gå snabbt..
Går med Krykor. !

Tack för svar ! :[sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Soony:

Vad ska jag göra för att inte gå upp i vikt ?

Inte äta så mycket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horrorshow:

Inte äta så mycket?

ska ja äta pasta ris o allt sånt men inte så ja känner att ja är mät ?


   
SvaraCitera

Soony:

Vad ska jag göra för att inte gå upp i vikt ?

Svält dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Soony:

ska ja äta pasta ris o allt sånt men inte så ja känner att ja är mät ?

Självklart ska du äta pasta och ris och självklart ska du bli mätt, mat i sig gör inte att du går upp i vikt, för mycket mat gör att du går upp i vikt. Så länge du inte vräker i dig enorma mängder onyttig mat bör du äta normala portioner så du håller dig mätt och pigg utan att gå upp i vikt. När du inte tränar kommer kroppen dessutom att behöva mindre näring vilket gör att du antagligen kommer bli mätt fortare. Märkte själv av det väldigt tydligt när jag var skadad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horrorshow:

Märkte själv av det väldigt tydligt när jag var skadad

Tack så mkt.. !

så ja kanske oxå går ner i vikt .. om ja blir mätt snabbare


   
SvaraCitera

Fan va världen är orättvis [mad]
Har inte tränat på 20 år å ätit godis varje dag och äta hur mycket pizza som helst ändå ser ja ut som ett skelett [mad]


   
SvaraCitera

Herregud, är du rädd för att gå upp med vikt. Vänta tills du bli frisk igen och du kanske har gått upp 2 kg?
Då kan du ju träna så blir du nog som innan [confused]


   
SvaraCitera

pröva att äta nyttigare och kanske lite mindre [rolleyes]


   
SvaraCitera

för att vara på den säkra sidan kan du väl byta ut vanlig mat mot lite frukt [crazy] detta skrivs utan vetskapen om din vanliga diet.


   
SvaraCitera

mopsen:

för att vara på den säkra sidan kan du väl byta ut vanlig mat mot lite frukt detta skrivs utan vetskapen om din vanliga diet.

gör en liten edit på mopsens text

för att vara på den säkra sidan kan du väl byta ut skräpmat, godis och kakor mot lite frukt. detta skrivs utan vetskapen om din vanliga diet.


   
SvaraCitera

hehehehehe


   
SvaraCitera

Hur mycket kan du gå upp på två månader?[shake]
När jag var skadad i två månader gick jag inte upp mycket alls och jag låg mest i sängen hela den tiden.


   
SvaraCitera

men man kan träna ändå ju, bara pumpa lite situps, armhävningar, simma kanske? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha ni kmr tappa hakan..

vägde 74kg för 2 veckor sedan nu väger jag 82kg ! !>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera