Aviseringar
Rensa alla

Vill inte vänta till jag är 18!


Ämnesstartare

Den tatueringen du vill ha nu kommer du inte vilja ha när du är arton. Om du inte har tålamod är body modification inget för dig punkt slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde själv "misstaget" att tatuera mig när jag var nyfylld 15åring.. Är nu 17 och det är en grymt ful gadd men fan vad jag älskar den [love] Även om jag blev nöjd så är det fanimej inte säkert att (du) kommer bli det..
Skål [bigcheers]


   
SvaraCitera

Seriösa och BRA tatuerare tatuerar inte folk under 18år, de behöver nämligen inte tatuera omyndiga personer för att ha råd att leva. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har också ett motiv som jag vill ha och mina föräldrar LOVE it (kanske för att den symboliserar dem[bigcheers]), men jag tänker vänta tills jag blir 18 år. Det skulle vara hemskt om jag hamnade hos en oseriös tatuerare och ändrade mig om den senare!

Mitt tips: Vänta med det. [y]


   
SvaraCitera

Finns inga seriösa tatuerare som tatuerar minderåriga.
Du kommer komma på nya idéer på tatueringar, mycket kommer ändras på två år.

Jag har alltid velat tatuera mig, tänkte att det skulle bli det första jag gjorde när jag fyllde arton. Jag är över nitton och fortfarande tatueringsoskuld eftersom jag inte kommit på någon idé som verkligen fastnat.


   
SvaraCitera

Usch, *spyr*


   
SvaraCitera

Vilket stort problem du har, istället kan du väll tänka på döden kommer ta dig om sisådär 50-60 år.

Vet ej varför jag skriver detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du växer lite till innan du är 18 förstörs hela tatueringen.


   
SvaraCitera