Aviseringar
Rensa alla

vill jobba inom porr inget annat vet ni någont stans man kan få det jobbet?


Ämnesstartare

hej har prövat det messta jobb och vill nu testa att jobba inom porr.skulla vara kull 😀 att få svar 😀


   
Citera

KUL? KUL??? att bli knullad av en äldre och oftast ful kille framför kamera? I mun, vaginalt och i röven, dessutom ska du stöna som fan och fejka orgasmer. Synas på internet, bli känd som porrskådis? Har du tänkt över vad dina nära och kära skulle säga om du skulle medverka i porr?

Du är troligtvis född -93, och jag tror inte du har testat de "messta jobb", du kommer över det här.


   
SvaraCitera

Grief:

Du är troligtvis född -93, och jag tror inte du har testat de "messta jobb", du kommer över det här.

det är också en kille som skriver...

19930617:

hej har prövat det messta jobb och vill nu testa att jobba inom porr.skulla vara kull 😀 att få svar 😀

i porrbranschen får killar fruktansvärt lite betalt jämfört med tjejer om du nu inte ska spela in bögporr och sån görs i princip inte i sverige


   
SvaraCitera

qazedctgb:

i porrbranschen får killar fruktansvärt lite betalt jämfört med tjejer om du nu inte ska spela in bögporr och sån görs i princip inte i sverige

Precis. Och Sverige spelas det in så lite porr så du får nästan vara med i varenda film om du skall kunna leva på det ;d


   
SvaraCitera

qazedctgb:

det är också en kille som skriver...

åhfasen, tänkte inte på det. Och det är som du skriver, män får urdåligt betalt för porr som kille så länge man inte är väldigt känd, och det tar tid att bli det, och vissa blir inte kända alls.

Jag har nog aldrig sett porr med yngre killar heller?
Ofta så ska dom ju vara slibbiga typer, för att tittarna är mestadels killar och de ska tro att även de mindre vackra(Läs:fula) kan få ligga med söndersminkade "snygga" kvinnor.

Finns ju olika extremporr, som inte så många ställer upp på, där kanske du kan hitta några slantar, men det hittar du nog inte i Sverige.


   
SvaraCitera

Jag fick mina porrjobb genom kontakter.


   
SvaraCitera

Dåligt betalt om du är karl dock, då krävs det att man har din entusiasm och kärlek till konstarten, det är ju iofs inte lätt att vara kulturarbetare i allmänhet i dag har jag förstått.


   
SvaraCitera

vi kan spela in porrfilmer o sälja de t olika sajter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo faktis så har jag tästat det mesta av jobb men vill gärna testa att jobba inom porr och undrade om ni kan någont svensk sida där man kan ansöka? 🙂


   
SvaraCitera