Aviseringar
Rensa alla

Vill känna kärlek


Jaha, tråkigt läge.. :/
Men pröva att säga som det är då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sepideh:

Men pröva att säga som det är då?

jag har pratat med henne alltså, men hon kände inte samma för mig, men hon var glad att jag berättade det och vår vänskap är starkare nu, vilket är bra...


   
SvaraCitera

anonym200:

jag har pratat med henne alltså, men hon kände inte samma för mig, men hon var glad att jag berättade det och vår vänskap är starkare nu, vilket är bra...

för mig vart det där jätte jobbigt... killen jag tyckte om var lugn med allt men när jag inte höll koll på mig själv så var jag där igen o gjorde saker som jag inte borde göra [sad].
vi är vänner idag ändå, men han har ett hjärta av guld och ett tålamod som är gjort på en ädelsten som är mer värt än guld 🙂


   
SvaraCitera
Hando

Synd om dey [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

vi är vänner idag ändå, men han har ett hjärta av guld och ett tålamod som är gjort på en ädelsten som är mer värt än guld 🙂

hon är precis likadan, det är en av sakerna hos henne som jag gillar:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

vi är vänner idag ändå, men han har ett hjärta av guld och ett tålamod som är gjort på en ädelsten som är mer värt än guld 🙂

Riktigt go kompis[smile]


   
SvaraCitera

Fyfan, jag känner igen mig så sjukt mycket! Men jag KAN inte säga till henne hur jag känner för att vi inte alls har särskilt bra vänrelation egentligen. Hon dissar mig ofta och ser mig som en vän när det passar henne och jag vill bara älska henne och få kärlek. men nej[cry]


   
SvaraCitera

Fyfan, jag känner igen mig så sjukt mycket! Men jag KAN inte säga till henne hur jag känner för att vi inte alls har särskilt bra vänrelation egentligen. Hon dissar mig ofta och ser mig som en vän när det passar henne och jag vill bara älska henne och få kärlek. men nej[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snoarkroaka:

Fyfan, jag känner igen mig så sjukt mycket! Men jag KAN inte säga till henne hur jag känner för att vi inte alls har särskilt bra vänrelation egentligen. Hon dissar mig ofta och ser mig som en vän när det passar henne och jag vill bara älska henne och få kärlek. men nej

det är så hemskt[cry]!! vill också känna kärlek! hon vet vad jag känner och jag försöker så gott jag kan, hoppas bara att hon kanske kan ändra uppfattning och gillar mig på samma sätt som jag gillar henne!!
vill du prata så är det bara att skicka ett PM[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym200:

Jag blir så trött på det här Jag vill känna kärlek!
Jag ger och ger men varken tar eller får något tillbaka...önskar att jag kunde få känna kärlek, önskar att hon kunde tycka om mig lika mycket som jag tycker om henne...

Mitt råd är att du inte ska gå med på att ge och ge och ge och känna att du inte får något tillbaka. Gör man det tillräckligt länge blir det ett mönster som får en att bränna ut sig självt.
Ge dig själv ett värde, sätt gränser och öva dig på att säga nej. Öva också på att känna dig värdefull och att du duger precis som den du är, även om du säger nej och sätter gränser. Öva på självständighet.

Ju större självkänsla du har, desto mer attraktiv och tilldragande kommer du att bli i andras ögon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Apilou:

Öva på självständighet.

Ju större självkänsla du har, desto mer attraktiv och tilldragande kommer du att bli i andras ögon.

ska försöka göra detta, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera