Aviseringar
Rensa alla

Vill köpa en fiddy :/


AlbinPök:
Får man ha en cross på bussen?
AlbinPök: lite olagligt att åka på den hem 😛

vadå olagligt? vad är det för skitfordon? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man får ju inte åka cross på allmän väg? men det tror jag att ni alla vet 😛 annars är ni ju helt dumma i huvet!

stereo total:

vadå olagligt? vad är det för skitfordon? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

då får du väl betala säljarna för att köra den hem till dig

Ja det har jag tänkt på, kan ge han en hundring för de 


   
SvaraCitera

AlbinPök:

Ja det har jag tänkt på, kan ge han en hundring för de 

ah fråga om det är ok


   
SvaraCitera

AlbinPök:
man får ju inte åka cross på allmän väg? men det tror jag att ni alla vet 😛 annars är ni ju helt dumma i huvet!

nej. jag har bara andra intressen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej 😉

stereo total:

nej. jag har bara andra intressen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

japp det ska jag 🙂

isola:

ah fråga om det är ok


   
SvaraCitera

Men guud, "åk hem på den", bra slut i huvudet. Trist med så kassa kommentarer, inte undra på att forumhelvetet dör användare för användare.  

Vad är dina föräldrars invändning mot cykeln? Mycket enklare att tänka ut en strategi om man vet varför dom säger nej just nu. 


   
SvaraCitera

AlbinPök:
med buss? eller vad?

Fattar la vem som helst att du ska ha den och köra på allmänna vägar.. Till och från skolan?! 
 


   
SvaraCitera

dazed:
Men guud, "åk hem på den", bra slut i huvudet. Trist med så kassa kommentarer, inte undra på att forumhelvetet dör användare för användare.  

Vad är dina föräldrars invändning mot cykeln? Mycket enklare att tänka ut en strategi om man vet varför dom säger nej just nu. 

vafan


   
SvaraCitera

isola:

vafan

Jag har lust att utbrista i ett "käre värld".


   
SvaraCitera

dazed:

Jag har lust att utbrista i ett "käre värld".

nej du får inte om du säger sådär otrevligt


   
SvaraCitera

PS; 1500? Om jag var du hade jag sparat istället och köpt en dyrare. Jag köpte själv en ny skruttig Fiddy när jag var 18, den kostade cirka 6000-7000, då var det dålig kvalité. Växellådan rasade ganska snabbt.

isola: nä treåringar får inte köra motordrivna fordon och det var ej din hälsa jag tänkte på

Sluta lek bitter besserwisser när du inte vet tillräckligt! Finns ingen åldersgräns på "motorfordon". Ett spädbarn kan köra cross.


   
SvaraCitera

Sluta lek bitter besserwisser när du inte vet tillräckligt! Finns ingen åldersgräns på "motorfordon". Ett spädbarn kan köra cross.

En moped är ett motorfordon, bilar och  motorcyklar  likaså. Småbarn får inte köra cross utan vuxna, nej.


   
SvaraCitera

isola: Småbarn får inte köra cross utan vuxna, nej.

Jo. Dock får man inte köra crossar, fiddys, minimotos osv. på allmän väg utan endast på inhägnat område samt banor.

(Jag har själv kört cross och fiddy i min ungdom)


   
SvaraCitera