Aviseringar
Rensa alla

Vill köpa nytt spel på Steam, men vet inte vilket. Hjälp?


Deinosuchus: Saknar dock allt som gjorde de spelen bra. Blev mer typ som att de tog olika delar från allt men så fick det ingen karaktär. Tror att det kommer vara bra om typ ett år, nu är det bara tråkigt, enligt mig.

Kan se den poängen, utanför warfare är spelet tråkigare än andra paradox titlar. 


   
SvaraCitera

Terraria är sjukt kul, men krävs att man antingen kan lära sig/komma ihåg massor, eller att man kan navigera Wiki ordentligt. Om du gillar äventyr kan jag rekommendera Metro och Tomb Raider serien. Darkest Dungeon är väldigt beroendeframkallande och inte så dyrt för massor av content.  Annars är For Honor väldigt kul om man vill lägga ner massor av tid för att bli bra.


   
SvaraCitera
Cobrak

resident evil å tomb raider, lätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wildcat:
Far Cry 5 är nog det bästa spel jag har köpt i år så det är ett spel som jag kan rekommendera

jag har faktiskt kollat på FC5, men aldrigt tyckt att de såg nå bra ut. FC3 har jag alltid tyckt var bäst genom serierna.

vincebruh:

för att du inte vet hur man spelar det lol.

snubben lol jag har 80,000,000 cash på xbox one, 32,000,000 cash på xbox 360 och 281,000,000 cash på pc, såklart jag vet hur man spelar det. 393,000,000 totalt på 5-6 år.  Så dåligt spel så jag ba kör på FiveM istället (alternativt online läge för gta 5, precis som sa:mp för gta san andreas)

Är du en tryhard? För det är sånna personer som förstör spelet.


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

snubben lol jag har 80,000,000 cash på xbox one, 32,000,000 cash på xbox 360 och 281,000,000 cash på pc, såklart jag vet hur man spelar det. 393,000,000 totalt på 5-6 år.  Så dåligt spel så jag ba kör på FiveM istället (alternativt online läge för gta 5, precis som sa:mp för gta san andreas)

Är du en tryhard? För det är sånna personer som förstör spelet.

Du beskrev precis dig själv lol. Lägg ner pengarna på andra bättre saker istället för att sitta runt på nätet och fråga om tips på spel.


   
SvaraCitera

LimeTheFox: .

vincebruh: .

Det räcker nu.
Var och en får bestämma vad den vill lägga sina slantar på och var och en får vara en tryhard om den vill eller ej!


   
SvaraCitera