Aviseringar
Rensa alla

Vill ligga med killar


Ämnesstartare

Jag är en straight kille eftersom jag inte kan bli kär i en kille men som dock skulle vilja ha sex med en kille. För jag kan tycka att killar kan ha sex på ett väldigt skönt och avslappnat sätt, att man kan ha bra sex utan känslor inblandade att man istället tillfredställer bara varandras behov. Är det någon mer kille som tänker som jag (och kanske är intresserad) och har några tips vart jag kan hitta straighta killar som vill ligga?


   
Citera
YungG

Du är nog inte så straight som du tror, kompis


   
SvaraCitera

Alltså, ens sexuella attraktion behöver ju inte stämma överens med ens känslomässiga attraktion. Du kan vara bi/gay utan att bli kär i killar. Sedan detta med att ha sex utan känslor inblandade, det har inte ett dugg med kön att göra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer genast att säga att du inte bör använda det ofta. En fru är en fru, en älskarinna är en älskarinna, men det finns biverkningar och synliga upp till ett utslag FlyttstädFabriken (jag hade det), då dåsighet, slöhet verkade ta valerian. Kraschar i sängen med honom slutade, jag håller med, men missbruk inte livräddaren.


   
SvaraCitera