Aviseringar
Rensa alla

vill ligga med tjejer


Ämnesstartare

okej jag vill ligga med tjejer men jag vet inte hur jag ska göra asså hitta en najs tjej hjälp?Skeptisk


   
Citera

Finns många sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
Finns många sätt

mannen hur berätta asså börja fan bli desperat när man ser bröst assåTardig


   
SvaraCitera

först av allt jag är ingen man jag är en tjej... finns många sätt lagliga och olagliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
först av allt jag är ingen man jag är en tjej... finns många sätt lagliga och olagliga

berätta dåååå snälla vill veta det mestaHjärta


   
SvaraCitera

Danneboi:

berätta dåååå snälla vill veta det mestaHjärta

olagliga får du själv lista ut men lagliga är väl kolla på olika sidor finns säkert någon som vill ha det  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

olagliga får du själv lista ut men lagliga är väl kolla på olika sidor finns säkert någon som vill ha det  

men det kostar fucking pengar asså


   
SvaraCitera

Danneboi:

men det kostar fucking pengar asså

inte den jag är brukar få lite roligheter ifrån


   
SvaraCitera

Att skaffa ligg på en hemsida är nog det sämsta sättet som finns..


   
SvaraCitera

gå fram till en brud o ta henne på pattarna o fråga om hon vill knulla. Många blir kåta av de o vill ligga. Om hon skulle bil arg o skälla på dig, då vill hon ej ligga.

fråga brudarna här på forumet om d vill ligga, citera brudar o fråga "vill du knulla?"  Fråga arcelence då får du garanterat ligga, hon gillar knulla runt


   
SvaraCitera

spelare:
gå fram till en brud o ta henne på pattarna o fråga om hon vill knulla. Många blir kåta av de o vill ligga. Om hon skulle bil arg o skälla på dig, då vill hon ej ligga.

fråga brudarna här på forumet om d vill ligga, citera brudar o fråga "vill du knulla?"  Fråga arcelence då får du garanterat ligga, hon gillar knulla runt

wtf du vet att det räknas som sexuella trakasserier om någon rör någons bröst utan att ha fått tillåtelse 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

wtf du vet att det räknas som sexuella trakasserier om någon rör någons bröst utan att ha fått tillåtelse 

men hur ska man göra dåå??


   
SvaraCitera

Danneboi:

men hur ska man göra dåå??

gå till puben kolla på några jävla sidor eller något sånt btw behöver hon vara snygg eller kan hon vara ful med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

gå till puben kolla på några jävla sidor eller något sånt btw behöver hon vara snygg eller kan hon vara ful med

hon kan också va fett ful bara jag får ligga


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

wtf du vet att det räknas som sexuella trakasserier om någon rör någons bröst utan att ha fått tillåtelse 

aaaaaa fröken seriös


   
SvaraCitera