Aviseringar
Rensa alla

Vill någon ens ha en tjej som mig?


Ämnesstartare

S3ON:
du och den.fete borde ses ; )

This Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

det förvånar mig inte. ännu ett bevis på att tjejer har det lättare än killar. en kille me ditt psyke är chanslös, läs (jag, anura, etc).

"En kille med ditt psyke är chanslös" alltså, jag vill att du ska vara mer specifik om vad du menade med det. Jag är liksom medveten om att jag inte förstår precis allt vad andra säger, så därför måste jag fråga dig att vara mer specifik 😛 hoppas du förstår mig, haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

har du inte svaret på din egna fråga då? eller har jag missförstått något?
Du frågade väl om vi trodde att någon kille skulle vilja ha dig trots dina problem och om du haft massa pojkvänner så är det väl så att det finns massa killar som vill ha dig trots dina problem

Jo men, dom killarna jag var ihop med älskade mig liksom inte för den jag är. Utan jag antar att de bara tyckte att jag var söt. 


   
SvaraCitera

Det är klar att du kommer kunna hitta en kille som vill ha dig precis som du är! Det lovar jag 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enjoy_The_Silence:
Det är klar att du kommer kunna hitta en kille som vill ha dig precis som du är! Det lovar jag 🙂

Jag är så otroligt glad över att få höra det! 🙂


   
SvaraCitera

Naturdiet: Jo men, dom killarna jag var ihop med älskade mig liksom inte för den jag är. Utan jag antar att de bara tyckte att jag var söt.

Så din fråga är egentligen om någon kille kan älska dig trots dina "fel" och svaret är absolut ja
så länge du inte är gnällig och sjukt deprimerande att vara nära så kan du nog hitta otroligt många killar som vill ha dig för att du är söt och säkert en eller en annan som älskar dig
dumhet är ändå ett väldigt lätt hinder att överkomma om det är kärlek du vill åt, är det högskoleutbildning får du nog jobba hårdare dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du verkar inte alls vara särskilt dum och du kan såklart precis som alla andra hitta någon som älskar dig för den du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

akama:
Du verkar inte alls vara särskilt dum och du kan såklart precis som alla andra hitta någon som älskar dig för den du är.

sluta skriv skit. vissa killar kan inte få nån.


   
SvaraCitera

S3ON:
du och den.fete borde ses ; )

Haha, tänkte exakt samma sak!Mycket glad


   
SvaraCitera