Aviseringar
Rensa alla

Vill någon ha fv?


Ämnesstartare

Tjenare, är en 12 årig tjej som vill bli hop med någon, skriv vad du heter och hur gammal du e till mig om du är intresserad.HjärtaRodnarMycket glad


   
Citera

Klart jag vill men du är lite för ung för mig xD


   
SvaraCitera

Tror att du kommer få 50+ meddelanden från pedofiler som utger sig för att vara barn nu. Alla killar i din ålder vill ha en flickvän, hitta nån i din skola och fråga så kommer du vara tillsammans med någon på nolltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

autistic:
Tror att du kommer få 50+ meddelanden från pedofiler som utger sig för att vara barn nu. Alla killar i din ålder vill ha en flickvän, hitta nån i din skola och fråga så kommer du vara tillsammans med någon på nolltid.

Tack, jag kommer nog inte svara på något fler svar men fortsätt skicka


   
SvaraCitera
Exinon

Om det är bara för att kunna säga att du är ihop med någon så visst kör på, men träffa ingen irl som skriver till dig här bara.


   
SvaraCitera

klart man vill ha...


   
SvaraCitera

Bättre att hitta någon du gillar


   
SvaraCitera

autistic:
Tror att du kommer få 50+ meddelanden från pedofiler som utger sig för att vara barn nu. Alla killar i din ålder vill ha en flickvän, hitta nån i din skola och fråga så kommer du vara tillsammans med någon på nolltid.

Tumme upp


   
SvaraCitera

12 åring som fråga efter pojkvänner på UM, 
texten själv är ju fan jailbait


   
SvaraCitera

Ursäkta mig för det här ifall det kommer att göra dig ledsen, men är inte kontakt annonser förbjudet?


   
SvaraCitera

majskornet:
Tjenare, är en 12 årig tjej som vill bli hop med någon, skriv vad du heter och hur gammal du e till mig om du är intresserad.HjärtaRodnarMycket glad

Hej, kan du inte ta o adda min snap så kan vi snacka lite mer där?❤ heter kevinanka05


   
SvaraCitera

Troll?


   
SvaraCitera

majskornet:
Tjenare, är en 12 årig tjej som vill bli hop med någon, skriv vad du heter och hur gammal du e till mig om du är intresserad.HjärtaRodnarMycket glad

Ja e intresserad. Min snap är eliasa030303 kontakta mig där


   
SvaraCitera