Aviseringar
Rensa alla

VILL NGN BYTA KONTO


kook
 kook

kachin:

Vad hette du? 😀
Jag hette aqua_paradice och blev svinsur när någon sa att jag stavat fel på paradise...

hahahaha
oj shit.. gimle_gard tror jag jag hette först, sen nåt annat och sånt, till slut hade jag ett tillsammans med en kompis som hette Stripped

hahaha alla dom där _ namnen! och strävan efter att bli ett kändisstall typ som murgard och dom där.. var nära pokal i stalltoppen en gång!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

et går inte att citera dig för du fakkar upp cidan

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


   
SvaraCitera
höna

Dan_the_ironman:

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

nu fakka du inte upp tillräckligt så d gick


   
SvaraCitera
kachin

kook:

j shit.. gimle_gard tror jag jag hette först, sen nåt annat och sånt, till slut hade jag ett tillsammans med en kompis som hette Stripped

hahaha alla dom där _ namnen! och strävan efter att bli ett kändisstall typ som murgard och dom där.. var nära pokal i stalltoppen en gång!!

Hahah grymt. Oo fancy [surprised] själv var jag som mest aktiv innan det där med stalltoppen drog igång [blush]


   
SvaraCitera
kook
 kook

kachin:

Hahah grymt. Oo fancy själv var jag som mest aktiv innan det där med stalltoppen drog igång

aha!! minns inte riktigt alla tidsepoker som fanns när jag var där, men började hänga där för kanske 10-9 år sedan, tror jag! rollspelade där i forumet! haha åh vilken nostalgi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu när jag är tillbaka får du passa dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera