Aviseringar
Rensa alla

VILL NI BLI MUNKNULLADE???!!!


Licious1236:

Det brukar dom i porrbranschen nog träna bort... [y]

Care. Frågan var om man ville bli munknullad, vilket jag inte vill eftersom jag inte arbetar inom porrbranschen och alltså har mina kräkreflexer i behåll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är okej om det inte är för våldsamt.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Care. Frågan var om man ville bli munknullad, vilket jag inte vill eftersom jag inte arbetar inom porrbranschen och alltså har mina kräkreflexer i behåll.

Det är varje kvinnas plikt att träna bort sina kräkreflexer för sin pojkes skulle.


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suger hellre av honom och tar honom så djupt jag kan då istället.


   
SvaraCitera

MrBean:

Dom nästan kvävs och bara gråter... Tycker ni att det är sexigt med Munknuleri???

Tycker synd om alla er stackars porrskadade[rolleyes]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Nej, har kräkreflexer.

Jag med men jag kämpar emot[cool]

pandan:

man vill ju inte att tjejen ska spy helt plötsligt, vore rätt onice...

tvinga henne till att inte äta eller dricka något på 2 dagar så har hon inget att spy upp[bigsmile]


   
SvaraCitera

detberorpå:

tvinga henne till att inte äta eller dricka något på 2 dagar så har hon inget att spy upp[bigsmile]

Är nog jättemysigt att få galla på snoppen.


   
SvaraCitera

isola:

porrskadade

är man porrskadad bara för man gör sånt som även görs i porrfilmer? tur för dig att din mamma inte resonerade så... [wink]

vissa tjejer tänder på att bli munknullade, gillar att man tar i mer med dem, om man njuter av det så varför inte?


   
SvaraCitera

Det kan vara nice. Fast jag gillar mer att ha henne fastbunden så att hon inte kan komma undan. [crazy]


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

är man porrskadad bara för man gör sånt som även görs i porrfilmer? tur för dig att din mamma inte resonerade så...

Nu tror jag att du missade sexualkunskapen liitegrann i skolan[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är ganska sexigt, men dom får ju chilla om man typ precis käkat fetast maten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul_bus:

Det kan vara nice. Fast jag gillar mer att ha henne fastbunden så att hon inte kan komma undan.

hahahhahah (Y)


   
SvaraCitera

isola:

missade sexualkunskapen liitegrann

Det genomförs annat än avsugningar i porrfilmer... [rolleyes]


   
SvaraCitera

avtändande


   
SvaraCitera