Aviseringar
Rensa alla

Vill ni veta?


smisk

Penstrokes:

Det spelar ingen större roll, nej. Men om man snackar med nån länge/ofta så brukar man bli fett nyfiken efter ett tag.


   
SvaraCitera

kraamisz:

Utveckla.

eller nä, jag tar tillbaks. jag vill helst se vem jag snackar med. läser av så mycket av hur personen ser ut och framstår som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Att utan utseende på personen blir denne som en vägg, ett chattfönster.

Jag tycker iaf att orden är viktigast. Det är faktiskt det enda viktiga när jag tänker efter.

Nachac:

Jo, man skulle utveckla mer distinkta preferenser om röster, doft och så vidare. Det skulle vara likadant.

Okej. Men jag föredrar iaf det.


   
SvaraCitera

nanach,
precis så är det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Nej, mysigt!

Alla sporter hade blivit helt meningslösa. Vem som helst hade kunnat fuska. [sad]


   
SvaraCitera

hahaha, NACHAC ska det va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Jag tycker iaf att orden är viktigast. Det är faktiskt det enda viktiga när jag tänker efter.

Man är olika.

LoInTheSky:

nanach,

Av alla djäfvla stavningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Man är olika.

ja[y]

LoInTheSky:

eller nä, jag tar tillbaks. jag vill helst se vem jag snackar med. läser av så mycket av hur personen ser ut och framstår som.

ok 🙂

S3ON:

Alla sporter hade blivit helt meningslösa. Vem som helst hade kunnat fuska.

Menar om man ska vara nära nån å så. Då spelar det ingen roll hur personen ser ut, inte för mig iaf. Då är det annat som är viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Menar om man ska vara nära nån å så.

Det är man i vissa sporter.. [cute]

kraamisz:

Då spelar det ingen roll hur personen ser ut, inte för mig iaf. Då är det annat som är viktigt.

Håller med till en viss del, spelar ingen hur människor ser ut. Men det finns andra viktiga orsaker till varför vi har syn. alla människor går inte att lita på, speciellt inte på nära håll.. [cute]


   
SvaraCitera

Nachac:

Av alla djäfvla stavningar.

shit happens when you party naked, you know!

kraamisz:

Menar om man ska vara nära nån å så. Då spelar det ingen roll hur personen ser ut, inte för mig iaf. Då är det annat som är viktigt.

så du drar aldrig några kopplingar eller gör egna bedömningar på tidigare erfarenheter om du ser en bild på en person?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LoInTheSky:

shit happens when you party naked, you know!

Du är ursäktad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LoInTheSky:

så du drar aldrig några kopplingar eller gör egna bedömningar på tidigare erfarenheter om du ser en bild på en person?

Nej! Gör du? [tard]

*Bortser från klädstil och sådant*.


   
SvaraCitera

S3ON:

Nej! Gör du?

*Bortser från klädstil och sådant*.

alltid!
men sen är jag ändå öppen för att ändra på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LoInTheSky:

alltid!

Tråkigt att se. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är man i vissa sporter..

jaja[crazy]

S3ON:

alla människor går inte att lita på, speciellt inte på nära håll..

Varför inte på nära håll? eller vadå+?[crazy]

LoInTheSky:

så du drar aldrig några kopplingar eller gör egna bedömningar på tidigare erfarenheter om du ser en bild på en person?

fattar inte[tard]


   
SvaraCitera