Aviseringar
Rensa alla

Vill också ge er ytliga omdömen


Ämnesstartare

Tycker att det var en fin idé! Nu ska folk bli glada, hoppas jag.

(hoppas jag får härma dig nu, ams)

Fast har ni aldrig lagt upp en vettig bild blir det tufft Icke!


   
Citera
Ämnesstartare

nä det får du inte har patent

skoja skrov om mig!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hei


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: nä det får du inte har patent

skoja skrov om mig!!!

Pfew, där blev jag nervös alltså.

Ditt hår ser väldigt mjukt och tjockt ut tycker jag, tror att du skulle passa asbra i typ en inbakad fläta eller en sån där sned som hänger fram över axeln. Eller fiskbensfläta!! Det är jättetjusigt. Sedan har du ett mysigt och mjukt utseende i ansiktet, jag vill klämma liksom trots att jag är en rätt oklämmig person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:
Pfew, där blev jag nervös alltså.

Ditt hår ser väldigt mjukt och tjockt ut tycker jag, tror att du skulle passa asbra i typ en inbakad fläta eller en sån där sned som hänger fram över axeln. Eller fiskbensfläta!! Det är jättetjusigt. Sedan har du ett mysigt och mjukt utseende i ansiktet, jag vill klämma liksom trots att jag är en rätt oklämmig person.

gullenubbie Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja


   
SvaraCitera
Paseo

hihi ja ok hoppas jag blir glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bring it on


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blink


   
SvaraCitera
Paseo

kanske borde jag också ha en ytlighetstråd fast det värsta är ju att jag förmodligen kommer tröttna direkt på att svara pga lat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:$ okej eh 


   
SvaraCitera

gimiggimig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spännande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEJ FÖFAN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti: hei

Hellå. Det var ju typiskt att du skulle komma efter amsi för jag tycker bl.a. om ditt hår också, och det känns så fantasilöst att skriva det då. Du hade iaf en såndär myspojkig frisyr sist vi sågs, fint. Gillar att du såg ut som en sån där lugn typ indiesnubbe också.

Ganon:
Tja

Jag vet faktiskt inte hur du ser ut, tyvärr :(.

Paseo:
hihi ja ok hoppas jag blir glad

Jaa det hoppas jag också. Du har ett väldigt sprudlande utseende och jag blir glad av att titta på dig. Tycker att du kan blända med ett riktigt fint leende ibland också och du rockar den stil du har väldans bra. Och du ser stentuff ut i den lite kortare frisyren du har nu (jag tror iaf att du gar den nu).

davvelito:
bring it on

Hej davvelitan. Det är väldigt bra när du har skägg. Det du. Du ser bra ut i det och det är ju så fin färg på det! Snyggt med lite extra hår på huvudet också Skadeglädje. Däremot är du absolut inte en av dem som envisas med att raka sig trots att det inte alls blir snyggt, för det passar dig ju också. Tycker att du ser sådär lantligt mysig ut, på ett väldigt bra vis. Och du har ett fint leende.

isola:
Blink

Du är ju så hemlig! Har bara sett någon liten minibild som var jättepixlig! Plus bild på ögon och öron. Du har fina ögon! Efter att ha sett ögonbilden känns det som att du ser sådär fancy-tjejig ut (vet inte exakt vad det innebär själv men typ naturligt fin och flickiga drag, kanske). Och jag tror att du ser väldigt välvårdad ut, utan att ha ett alldeles för tråkigt och "sterilt"/opersonligt utseende.


   
SvaraCitera