Aviseringar
Rensa alla

vill på fest men vet inte hur


Ämnesstartare

tjo, jo jag vill på fest men ingen i mitt umgängets krets håller påmed sånt och där jag bor är jag typ utstött så man får ju inte reda på när fester är och så..

men vill träffa nya människor och börja vara ung medans jag är ung ( som jag nämde ovan gillar inte mina vänner fester för de är typ blyga och gillar inte sånt ) så dåblir det att även jag sitter hemma och inte känner några nästan..

men någon som skulle kunna ge en lite råd?


   
Citera

mittnamnvar:

tjo, jo jag vill på fest men ingen i mitt umgängets krets

Byt krets åt umgänget, eller umgänget åt kretsen. Borde funka bättre då.


   
SvaraCitera
Paseo

jag tror du kmr ånga dig om du dissar dina vänner pga du vill på fest
hur gammal är du?
det är ändå mkt roligare å festa när man är lite äldre
fjortisfester är bara ångest


   
SvaraCitera

Det är märkligt..
Folk avskyr alkohol/tobak när dom testar det första gången. Varför ens försöka igen? Visst, jag är inte heller den som spottar i glaset men någon måtta får det väl vara..

Var försiktig bara, vad är väl en bal på slottet?


   
SvaraCitera

Förstår ej vad som är så tilltalende med att sitta hemma i någons vardagsrum och bara drickadricka, bli redlöst packad och vingla runt o spy. Mvh förutsätter att du är typ femton.


   
SvaraCitera

nubbie:

Förstår ej vad som är så tilltalende med att sitta hemma i någons vardagsrum och bara drickadricka, bli redlöst packad och vingla runt o spy

fan va jag blev sugen på det nu!


   
SvaraCitera

kebu12:

fan va jag blev sugen på det nu!

Jag med! Fjortisfest hemma hos mig någon dag? [cute]


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Jag med! Fjortisfest hemma hos mig någon dag?

Kommer det brudar?


   
SvaraCitera

kebu12:

Kommer det brudar?

Kan bjuda TS!


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Kan bjuda TS!

[crazy] Men nja, helst inte. Korvfester är fan dom bästa festerna!


   
SvaraCitera

kebu12:

fan va jag blev sugen på det nu!

Lär väl finnas gott om fjortonåriga flickor att håva in [wink]


   
SvaraCitera

Historien:

Folk avskyr alkohol/tobak när dom testar det första gången.

vart har du fått det ifrån?


   
SvaraCitera

Mm, hur gammal äru?? Festa hinner du senare osv, tänker mig att du är runt 14 nu..

Festa bör man göra mellan 18 & 30. Sen fortsätter man givetvis man kanske inte samma utsträckning.. Blir mer stora fester vart 10:e år dårå.. 40-årsfest, 50-årsfest osv. [smile]


   
SvaraCitera

mittnamnvar:

tjo, jo jag vill på fest men ingen i mitt umgängets krets håller påmed sånt och där jag bor är jag typ utstött så man får ju inte reda på när fester är och så..men vill träffa nya människor och börja vara ung medans jag är ung ( som jag nämde ovan gillar inte mina vänner fester för de är typ blyga och gillar inte sånt ) så dåblir det att även jag sitter hemma och inte känner några nästan.. men någon som skulle kunna ge en lite råd?

Är du 16 år? Hade nämligen exakt samma problem då. Slutade trots allt med att vi satt ett gäng hos min polare. Jag drack fem bärs och lite vodka, avrundade med folköl hos en annan polare. Jag minns ingenting. Min första pruttfylla[love] ska nog börja kröka igen. Tack för tråden, du tog mig just tillbaka till mina rötter!


   
SvaraCitera

Skadar ju inte att skaffa fler vänner..............


   
SvaraCitera