Aviseringar
Rensa alla

Vill rymma på nyårsafton


Ämnesstartare

Slumpartad:

Förra året spenderade jag med min (nu ex) flickvän. Och mina föräldrar hemma. Året innan det med.

Fy fan va socialt.

Vill också fira nyår sådär! Har ingen större släkt eller flickvän att fira med, lite småtråkigt.

Slumpartad:

Fick fyllesamtal från en tjejpolare när vi gått och lagt oss (typ 1 - hej patetiskt). Blev så jävla glad. Kunde inte prata klart. Hon trodde vi hade sex

Haha, skoj! [bigsmile]

Slumpartad:

Då tar jag nog bilen och bara åker utan mål och hoppas på en bättre morgondag... xD

Om jag ändå haft körkort & bil. :/


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Gillar dina svar.

Tack, det gör jag faktiskt inte ens själv just nu då jag mest tycker det är en massa svammel men man kan säkert bli rik på det också!

Men hoppas det löser sig för dig och att du får en trevlig nyårsafton. [smile]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Vill också fira nyår sådär!

Låter fint och så.
Det är det inte. Speciellt inte när man de kommande månaderna får höra non-stop om hur kul det var att vara ute på nyår...

RadioAktivMakaron:

Om jag ändå haft körkort & bil. :/

Kan plocka upp dig [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Men hoppas det löser sig för dig och att du får en trevlig nyårsafton.

Det samma får jag säga! [y]

Slumpartad:

Låter fint och så.
Det är det inte. Speciellt inte när man de kommande månaderna får höra non-stop om hur kul det var att vara ute på nyår...

Haha, aja, men så illa kan det inte vara. Inte jämfört med mitt firande iaf 😉 Nej, normalt vis brukar vi vara hos syrrans farmor på julafton (iofs inte nyår, men ändå..), och där brukar det bli en hel del människor + alkohol, det är rätt skoj, även fast jag alltid tror det kommer bli astråkigt innan. I år blir det hemma på julafton, och nyår... ja det har vi gått igenom.

God jul alla förresten! Har spenderat mer tid på um dom senaste månaderna, har fastnat för det rejält nu. Me like! [y]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

hemma på julafton

Önskar jag också kunde få stanna hemma på julafton.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Önskar jag också kunde få stanna hemma på julafton.

Säker på det? Bara du och din moder hemma? Inget jag ser fram emot iaf, men får göra det bästa av situationen. [crazy]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Säker på det? Bara du och din moder hemma?

Jag, min far, min mor, min syster och hennes sambo, min bror och min hund.

Istället ska vi till farmor å träffa släkten. Blir deprimerad vid tanken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men i ditt scenario är ni ju ändå 7 st med hunden inräknad, här blir det två personer.

Slumpartad:

Istället ska vi till farmor å träffa släkten. Blir deprimerad vid tanken.

Make the best of it! Så illa kan det väl inte vara? Stor släkt eller? Isf förstår jag att det kan bli lite jobbigt, men hellre 15 än 2.


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

här blir det två personer.

Perfekt för att sätta sig vid datorn och stänga in sig i sin egen värld [party]

RadioAktivMakaron:

Så illa kan det väl inte vara? Stor släkt eller?

Vi är 20 sammanlagt. Och det brukar vara kul. Men då behöver vi släktens skojare, och båda de två dissar julafton. Vilket då är sjukt elakt då det är deras mamma vi är hos, och hon sjunger på sista versen nu [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Perfekt för att sätta sig vid datorn och stänga in sig i sin egen värld

Det är tråkigare än det låter, finns typ inget o göra förutom o spela nåt spel eller slösurfa. Jag spelar inga spel (mest pga min skitdator) och slösurfar gör jag tillräckligt mycket ändå. Dessutom känns det lite tråkigt att stänga in sig på rummet på Julafton/Nyår, känns som man slösar bort livet typ..

Slumpartad:

Vi är 20 sammanlagt. Och det brukar vara kul. Men då behöver vi släktens skojare, och båda de två dissar julafton. Vilket då är sjukt elakt då det är deras mamma vi är hos, och hon sjunger på sista versen nu

Ahaa, lite jobbigt då kanske, men någon måste väl skoja lite? xD Stackars henne. :/


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

känns som man slösar bort livet typ..

Kanske lite. [sad] Kolla på något julprogram med din mor?

RadioAktivMakaron:

men någon måste väl skoja lite?

Min fars historier möjligtvis. Dock har jag hört dessa redan, både hemma och på jobbet. Så är bara en samling av allt han berättat sedan förra släktträffen [sad]


   
SvaraCitera

Har inte heller någon att fira med, men det har jag aldrig haft. Har vant mig vid att sitta hemma på nyår och skulle bli förvånad om någonting annat än det hände.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Min fars historier möjligtvis. Dock har jag hört dessa redan, både hemma och på jobbet. Så är bara en samling av allt han berättat sedan förra släktträffen

Du umgås troligtvis med släkten just nu, men god jul och lycka till!

Slumpartad:

Kanske lite. Kolla på något julprogram med din mor?

Såg precis Bad Santa [y]


   
SvaraCitera

Sup själv.


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Du umgås troligtvis med släkten just nu, men god jul och lycka till!

När du skrev detta hade precis tomten smitigt. Det var inte kul där borta! Men hade som tur var min telefon å lite Angry Birds å roa mig med [blush]

RadioAktivMakaron:

Såg precis Bad Santa

Vi kollade på någon sån där JÄTTEamerikansk film. Fy helvete vad tråkigt och kliché det var [sad]


   
SvaraCitera