Aviseringar
Rensa alla

Vill skära mig.


Ämnesstartare

Vill skära mig känner jag men mår ändå bra just nu Förvirrad Undrar om det behovet nånsin kommer försvinna helt. 

Varför är det så tro?


   
Citera
Ämnesstartare

känner likadant ibland.

kan vara för att det är en trygg känsla/aktivitet som kroppen/sinnet känner igen.


   
SvaraCitera
reben

vissa kmr ifrån de, vissa får bara acceptera att man fortf vill göra d hela livet.

för att du e van


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att jag vissa perioder alltid kommer att sakna det på ett vis. Men det är bättre att glädjas över hur lång tid det var sen senast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger: känner likadant ibland.

kan vara för att det är en trygg känsla/aktivitet som kroppen/sinnet känner igen.

Hm jo det låter vettigt. Är småirriterande dock, känns som jag lätt kan ge in för det och är inte så sugen ändå eftersom ärren är så jäkla fula.

reben: vissa kmr ifrån de, vissa får bara acceptera att man fortf vill göra d hela livet.

för att du e van

De är duktiga som lyckas tycker jag, är beundransvärt. 

Är inte så van tror jag, var rätt längesen sist. Fast kanske fortfarande är i vane-mode.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Jag tror att jag vissa perioder alltid kommer att sakna det på ett vis. Men det är bättre att glädjas över hur lång tid det var sen senast.

Mm ibland saknar man det. Ibland saknar jag nästan att må dåligt, inte sådär hemskt dåligt men lite dåligt för då kan man strunta i allt. Det är verkligen bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Mm ibland saknar man det. Ibland saknar jag nästan att må dåligt, inte sådär hemskt dåligt men lite dåligt för då kan man strunta i allt. Det är verkligen bättre!

Det är nog inte riktigt så jag menar. När jag mådde som sämst var det en tillfällig utväg för mig, och ibland hade man saknar man den tillfälliga utvägen. Att må dåligt saknar jag inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är så dåligt att vissa ska behöva känna så. Det gör mig ledsen när folk jag bryr mig om vill skada sig själva. 🙁 

Tror det kan försvinna om man verkligen försöker och ersätter det beteendet med någonting annat. Varje gång man tänker på att skada sig så får man t.ex sysselsätta sig med det man bestämt att göra istället. (Någonting som inte skadar)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Det är nog inte riktigt så jag menar. När jag mådde som sämst var det en tillfällig utväg för mig, och ibland hade man saknar man den tillfälliga utvägen. Att må dåligt saknar jag inte alls.

Jag skrev ju faktiskt att det var så jag kände. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Det är så dåligt att vissa ska behöva känna så. Det gör mig ledsen när folk jag bryr mig om vill skada sig själva. 🙁 

Tror det kan försvinna om man verkligen försöker och ersätter det beteendet med någonting annat. Varje gång man tänker på att skada sig så får man t.ex sysselsätta sig med det man bestämt att göra istället. (Någonting som inte skadar)

Sån är jag med, hatar när folk jag gillar gör destruktiva saker. Fast när man själv gör det struntar man lite i vad andra tycker :/ självisk man är...

Ja förhoppningsvis, var ju ett tag sen sist men bör nog passera mera år tror jag. Ska bli spännande hur det blir efter skolan eftersom detta för mig alltid varit lite pga skolan. Mm det får man göra, brukar hjälpa för mig att prata med folk eller umgås. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig känt något behov av d. Har typ blodfobi osv.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Aldrig känt något behov av d. Har typ blodfobi osv..

Var glad för det GladGlad kan vara ett jävla helvete att gå igenom och då är jag inte så extrem som vissa. Weird, alltid tyckt det är lite konstigt. Blod är ju bara blod. Tycker nästan det är lite fint Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta och få tröst med ett par bröst killar ist för ta till bladet 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Aldrig känt något behov av d. Har typ blodfobi osv.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Sån är jag med, hatar när folk jag gillar gör destruktiva saker. Fast när man själv gör det struntar man lite i vad andra tycker :/ självisk man är...

Ja förhoppningsvis, var ju ett tag sen sist men bör nog passera mera år tror jag. Ska bli spännande hur det blir efter skolan eftersom detta för mig alltid varit lite pga skolan. Mm det får man göra, brukar hjälpa för mig att prata med folk eller umgås. 

Jag hoppas det går bort helt efter skolan. Tur att någonting hjälper i alla fall.


   
SvaraCitera