Aviseringar
Rensa alla

Vill sluta växa


Var stolt över din längd 😀 jag är 176 cm lång och går alltid runt i 12 cm klackar så jag blir 188 cm ^^ folk får väl glo om de vill. Sträck på dig och visa att du gillar din längd, utstrålar du självsäkerhet så kommer folk bara tycka att du är skitsnygg och bli avundsjuka på din längd, inte tycka det är konstigt alls 🙂


   
SvaraCitera

Lizzey:
hej, jag fyllde nyligen 15 i januari och jag är 184 cm lång och jag fortsätter växa. Jag har växtvärk hela tiden och jag vill verkligen inte bli längre. Jag är längre än nästan alla i klassen inklusive killarna. Snart börjar jag även gymnasiet och får ny klass och alla kommer tycka att jag är jätte lång. Jag är redan väldigt lång, folk tittar på mig och folk viskar alltid om att jag är för lång. Kan ni något tips dom får mig att sluta växa?H

Får mig att tänka tillbaka på min "ungdom". Jag var dubbelt så långt som alla tjejer och killar, vilket jag mådde väldigt dåligt över. Böjde alltid på ryggen för att försöka se lite kortare ut, vilket har skapat dålig hållning idag och lett till problematik i ryggen. Hur som helst, så ångrar jag att jag var så nojig kring det. Dock inte speciellt lätt att vara tonåring vet jag. Men det jag vill säga är att du ska vara stolt över din längd! Tycker det är superfint! En tjej i min klass är 180 och går ofta runt i klack, det gör mig glad. 🙂 Kramar!


   
SvaraCitera

mamma va längst i klassen hon böjde alltid på ryggen så nu har hon grova problem med skelettet så ja öhhhhh 


   
SvaraCitera

sommargåvan:

Får mig att tänka tillbaka på min "ungdom". Jag var dubbelt så långt som alla tjejer och killar, vilket jag mådde väldigt dåligt över. Böjde alltid på ryggen för att försöka se lite kortare ut, vilket har skapat dålig hållning idag och lett till problematik i ryggen. Hur som helst, så ångrar jag att jag var så nojig kring 

mamma? 


   
SvaraCitera
Lizzey
Ämnesstartare

siceps :

mamma? 

Hahahahahah


   
SvaraCitera

siceps :

mamma? 

?


   
SvaraCitera

siceps :

mamma? 

Tror du att jag är din mamma? haha 🙂 Jag är 18!


   
SvaraCitera

om du är av kvinnligt kön förstår jag mig på problemet, annars inte. de andra kommer ikapp dig en vacker dag skall du se!       


   
SvaraCitera