Aviseringar
Rensa alla

Vill spela ett av mina äldre favoritspel med någon, Red Alert 2 (2000)


Ämnesstartare

Spelet laddas ner jättefort då det är gammalt och litet. Vi kör Lan via hamachi o snackar på skype,msn you chose.

Spelet är ett isometriskt rts. Gämfört med starcraft skulle jag säga att det är mindre button mashing / apm / snabbhet och mer strategi. Man kör som antingen sovjet eller de allierade.

Man kan köra up till 8 pers via skirmish. Kör gärna du och jag mot lite flera bottar. Jag lär dig hur allt funkar osv, jag är duktig på att förklara. Det finns även en multiplayer kampanj som man kan köra.

Skicka pm så länkar jag torrent o msn/skype

Puss och kram, David.


   
Citera
Ämnesstartare

oh länge sedan, men föredrar red alert: aftermath

kan tyvärr inte spela med dig, men kul initiativ, särskilt då red alert har vad alla andra strategispel någonsin saknar: Ingen jävla begränsning på hur många units man kan ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monty Cantsin:

oh länge sedan, men föredrar red alert: aftermathkan tyvärr inte spela med dig, men kul initiativ, särskilt då red alert har vad alla andra strategispel någonsin saknar: Ingen jävla begränsning på hur många units man kan ha.

Framförallt, ingen begränsning på hur många man kan selecta.

Står inte ut med grafiken till ettan tyvärr. Riktigt isometriska spel är helt otroliga. Viste du att alla modellerna i red alert 2 är voxel modeller som renderas i 3d och raycastas voxel / pixel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar detta. Skall överväga och återkommer med svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

F.ö. älskar jag amerikanerna i långa matcher.


   
SvaraCitera