Aviseringar
Rensa alla

Vill spendera pengar typ, tips på något roligt?


Ämnesstartare

Har pengar jag vill spendera typ, något roligt som jag skulle ha användning av. Funderar på nya PS4:an som ska släppas men då måste jag också köpa en ny tv.
Så UM kom igen ge mig tips!


   
Citera

Chips.


   
SvaraCitera
Exner

Köp tio shotbrickor.


   
SvaraCitera

Hur stor budget har du? Rodnar

Snackar vi sportbilar? Köp dig en Lamborghini Aventador 


   
SvaraCitera

 Hasch

ä


   
SvaraCitera

En fet jäklar klockar Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat: Chips.

Men det känns inte nyttigt haha. För kroppen liksom

Exner: Köp tio shotbrickor.

Det låter inte helt fel men då mår man inte bra dagen efter, tänker mer på något som man kan ha nytta utav en längre tid:)

S3ON: Hur stor budget har du? Rodnar

Snackar vi sportbilar? Köp dig en Lamborghini Aventador

Ganska stor budget men inte sån budget som gör att jag kan köpa en sportbil eller liknade S30NBlink


   
SvaraCitera

Johansson: Ganska stor budget men inte sån budget som gör att jag kan köpa en sportbil eller liknade S30N

Kör på PS4 och TV, eller köp en 27tum datorskärm och kör på


   
SvaraCitera

Johansson:
Har pengar jag vill spendera typ, något roligt som jag skulle ha användning av. Funderar på nya PS4arrow-10x10.png:an som ska släppas men då måste jag också köpa en ny tv.
Så UM kom igen ge mig tips!

Panasonic 50" 3D Plasma TV TX-P50GT60Y

Ny Tv sa du ? 

Då är det den här du ska ha , en för jävla bra tv som ger en väldigt bra djup i filmer och spelarrow-10x10.png . Bättre bild/ per tum vet jag ej om det finns inget som är direkt märkbart mjo   förs det närmar sig över 15k . En av dom bästa och det finns dyrare som är sämre 🙂 


   
SvaraCitera

Johansson: Men det känns inte nyttigt haha. För kroppen liksom

Fair enough. Annars kan du ju ge pengarna till mig, om du inte vill "slösa" dem på chips.


   
SvaraCitera

köp en skattkista och fyll den med lämplig ädelmetall. guld om du har mer än 100k att bränna, silver om du har mindre än 20k, och en kombination om du har något däremellan.


   
SvaraCitera

bli min sugardaddy, det är kul


   
SvaraCitera
SOMBI

bjud dina nära och kära på ett kalas

elr bjud någon du tycker om på en middag


   
SvaraCitera

elverpigen:
bli min sugardaddy, det är kul

Jag fick ju inte bli det Gråter


   
SvaraCitera

Leijonsparf:
köp en skattkista och fyll den med lämplig ädelmetall. guld om du har mer än 100k att bränna, silver om du har mindre än 20k, och en kombination om du har något däremellan.

Guld och silver priset har en sjunkande trend just nu. Inte bra läge att gå in idag.


   
SvaraCitera