Aviseringar
Rensa alla

Vill spendera pengar typ, tips på något roligt?


Ämnesstartare

dazed: Spendera pengar på något roligt skrev han så börjar ni prata ädelmetaller och typ premieobligationer, kul.

Haha tur du kom! Nä men vissa förslag jag fått här är väl inte direkt roliga men man har då lärt sig något nytt helt klart. Men haha jag har köpt en ny fond kan vara bra för framtiden. Har en stor fond redan men den ska jag bara låta och sköta sig själv för det går så bra.

Men du då Dazed har du något förslag på nåt kul?

Leijonsparf: nah. fonder är tråkigt. har inga tips där.

Hm nä fonder är en bra för framtiden man kan tjäna pengar på det, Långsiktigt.


   
SvaraCitera
reben

smycken =)


   
SvaraCitera

reben:
smycken =)

men han e kille.

kanske köpa en båt? så du kan segla runt i havet, mysigt vara helt själv i havet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex: men han e kille.

kanske köpa en båt? så du kan segla runt i havet, mysigt vara helt själv i havet.

Precis jag är kille, haha! Köpa båt hm kanske men det låter lite för ensamt ändå. Så får hoppas på ingen annan här på UM kan komma på något så får jag vill köpa ps:4an och en ny tv och ligga i min nya breda säng och spela själv haha..


   
SvaraCitera

Köp en rashund eller raskatt! Ragdoll-katter är som hundar i sättet å jättegoa... då kan du också gå på utställningar med katten/hunden å vinna priser.


   
SvaraCitera

Johansson: Men du då Dazed har du något förslag på nåt kul?

Bränna allt på en magnifik jävel till utekväll kanske, bjuda laget runt, finwhisky, lägga fem tusen på svart och allt det där.


   
SvaraCitera

gå på bio med nån vän eller dejt, köp ett gymkort, åk sista minuten resa one weekend al inclusive ganska billigt kanske kostar 4lax o de är ju endå ett minne för livet 


   
SvaraCitera

Köp ett armbandsur

D


   
SvaraCitera

Donera t Barncancerfonden.

D


   
SvaraCitera