Aviseringar
Rensa alla

vill suga av han


Ämnesstartare

men är det så viktigt att få suga av honom då? vad får du ut av de?? även fast du kanske jätte gärna vill det borde du kanske tänka på vad som är viktigast vänskapen eller en en gångs grej?


   
SvaraCitera

exyl:

kan en hetero kille tänka sig bli av sugen av en kille?

Du har inte funderat på varför det finns hetero och homosexuella?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exyl:

kan en hetero kille tänka sig bli av sugen av en kille?

han kanske hade kunnat tänka sig det:O men han tänker kanske mer på vad som hade hänt om någon fick reda på det och vad dom skulle tycka? vet itne hur attityden mot sånt är på din skola men risken är nog stor att han nekar även om han hade vart sugen 😛


   
SvaraCitera

exyl:

?

Hade du frågat mig om du fick det, så hade det vart det sista du frågat mig som min kompis.

batleth:

Ja, många heterokillar kan det! Så fråga honom bara!

Fan vad du snackar skit. Du verkar tro att alla är mer eller mindre homosexuella, bara för att du själv är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sup honom full


   
SvaraCitera

exyl:

hej, jag är 15 år kille och vill suga av min kompis extremet mycket:P har inga mer känslor än sexuella för han. men han är hetero

Hur fan e han då din polare om du bara e tänd på han?

exyl:

kan en hetero kille tänka sig bli av sugen av en kille?

Yep, om jag bara skulle bli avsugen skulle det nog va helt OK eg, fast att suga tillbaka e lite tveksamt typ.

exyl:

nått bra tips att komma in på samtals ämnet?

Inte direkt, först måste han fatta att du e gay, sen kan du göra han full men han måste lita på dig...

Ni måste va close liksom, han e dewd så han lär inte pussy out för att det skulle paja nått förhållande liksom, snarare lita på att du inte skvallrar o skämmer ut han.


   
SvaraCitera

majkie2:

Fan vad du snackar skit.

Jag har sugit av ett par heterokillar. Och jag vet flea heterokillar som har blivit avsugna av en kille och gillat det.

majkie2:

Du verkar tro att alla är mer eller mindre homosexuella, bara för att du själv är det.

Okej.


   
SvaraCitera

hade min bästa kompis frågat det, fyfan nackskott i pannan på honom isf


   
SvaraCitera

batleth:

Jag har sugit av ett par heterokillar. Och jag vet flea heterokillar som har blivit avsugna av en kille och gillat det.

Mm sure, vi säger så.

batleth:

Okej.

Precis så, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Jag har sugit av ett par heterokillar. Och jag vet flea heterokillar som har blivit avsugna av en kille och gillat det.

Är man hetero då? [smile]

exyl:

nått bra tips att komma in på samtals ämnet?
han är typ skolans snyggaste kille å kan knulla typ vem han vill:P

Om det nu är så viktigt så får du ta och fråga honom. Men som folk redan sagt så kanske du ska tänka igenom det ordentligt, det kan ju vara så att han inte vill ha med dig att göra på grund av detta.


   
SvaraCitera

Jademyr:

Är man hetero då? [smile]

Det beror på om man tänder på tjejer eller killar? [tired]


   
SvaraCitera

exyl:

kan en hetero kille tänka sig bli av sugen av en kille?

Gryphon:

Jag som heterosexuell hade inte kunnat tänka mig att få oralsex av en annan kille.

Näää eller hur, är ju ingen mening med det då.

Om du är säker på att han är hetro så bör du glömma det, han kmr inte vilja bli av sugen isf.


   
SvaraCitera

Jademyr:

Är man hetero då?

Kan man bara avgöra själv. Kanske är det så att man uppskattar att bli avsugen men ändå inte känner att man har några känslor för den som suger av en? Man uppskattar således avsugningen men bryr sig inte om vem som utför den.
Jag vet många som har sex enbart för att det är skönt - inte för att de har några djupare känslor för personen de har sex med.
Det här är antagligen samma sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Koffeinmissbrukande:

Jag vet många som har sex enbart för att det är skönt - inte för att de har några djupare känslor för personen de har sex med.
Det här är antagligen samma sak.

Sant, sant.


   
SvaraCitera

filulilus:

Om du är säker på att han är hetro så bör du glömma det, han kmr inte vilja bli av sugen isf.

Visst, man kan ju alltid tippa på det - men om man utgår ifrån exemplet i inlägget ovanför Jademyrs ovan torde det vara fullt möjligt att han mycket väl skulle kunna tänka sig det.
Jag tar ingen ställning i frågan - ifrågasätter dock det där rätt starkt.


   
SvaraCitera