Aviseringar
Rensa alla

Vill suga kuk


yuippu
Ämnesstartare

Alltså lyssna här och moderAtorer var snälla och ta nt bort tråden.

Jag är en 16 årig kille som inte är ett dugg bög/homosexuell men har den senaste tiden haft tanken på att testa suga av en annan kille.

Typ jag vet inte vad jag ska göra någon har något förslag på mitt problem?


   
Citera

Jag har ett förslag!
Sug av någon.

Hälsningar
Captain Obvious[party]


   
SvaraCitera
Paseo

Det är väl inget problem.
Vill du så göre bara. Eller det är väl inte så bara men vill du så kommer du säkert göra det någon gång.
Och sen mission accomplished.
Inget att gå runt å jämra sig för vaa.


   
SvaraCitera
time
 time

Vi låser tråden så länge det är en sexuell kontaktannons, eftersom det strider mot reglerna. Om du däremot vill diskutera dina tankar och känslor om det går det bra, men kontaktsökande hänvisas till PM och inte inne på forumet.


   
SvaraCitera

yuippu:

?

Läs svar nedan.

timeisrunningout:

Vi låser tråden så länge det är en sexuell kontaktannons, eftersom det strider mot reglerna. Om du däremot vill diskutera dina tankar och känslor om det går det bra, men kontaktsökande hänvisas till PM och inte inne på forumet.

I och med att du accepterat våra regler så innebär det att du följer våra regler. Svårare än så är det inte.


   
SvaraCitera

yuippu:

ag är en 16 årig kille som inte är ett dugg bög/homosexuell men har den senaste tiden haft tanken på att testa suga av en annan kille.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

gå in på qx

träffa någon kille

sug av honom


   
SvaraCitera

yuippu:

Jag är en 16 årig kille som inte är ett dugg bög/homosexuell men har den senaste tiden haft tanken på att testa suga av en annan kille.

Då är du ju bög.


   
SvaraCitera

ardnas:

qx

ardnas:

qx

ardnas:

qx

ardnas:

qx

ardnas:

qx

ardnas:

qx

ardnas:

qx

ardnas:

qx


   
SvaraCitera

Var så min moder träffade tjejer förr, det fungerade.


   
SvaraCitera

Prova bara. För att utforska och så.
Jag vet att det låter klyschigt; men skit i att placera dig i fack och allt det där, kör på det som känns bra.
Det blir alltid bäst då.


   
SvaraCitera