Aviseringar
Rensa alla

vill tappa oskulden


Ämnesstartare

Jag är en 15 årig grabb som vill tappa oskulden men vet inte riktigt hur jag ska komma fram till det. har ni några tips?


   
Citera

Inte lätt men den tiden kommer Bara håll ut


   
SvaraCitera

alex.123:
Jag är en 15 årig grabb som vill tappa oskulden men vet inte riktigt hur jag ska komma fram till det. har ni några tips?

sök på nån sån här craigslist kanske?


   
SvaraCitera

Oskuld och oskuld, i princip har du nog redan tappat den i och med att du kom in i puberteten och börjat intressera dig för sexuella saker. Jag antar väl förstås att du menar att ha fått "stoppa in den ", men det är ju bara en liten del av det sexuella, som du nog snart kommer att upptäcka. Hångla, smeka, kyssar/tungkyssar, "pulla" fifi, är minst lika mycket av att förlora oskulden, liksom att du själv får bli "utsatt" för samma sköna aktiviteter.
Så var inte så ivrig att just få "komma till" för det är ingen tävling och inte heller något som gör dig större eller bättre än någon annan för att du gjort det. Det löser sig av sig självt och stressen och ivrigheten kan göra att du  inte får till det när chansen väl sen kommer.


   
SvaraCitera

Låt det ske när det sker. Du hittar en person i framtiden som gillar dig och vips så händer det att ni gör något mer än att pussas.


   
SvaraCitera

kasta den


   
SvaraCitera

Kan man tappa något om man medvetet gör sig av med det? Jag skulle kalla det att man kastar i så fall, att tappa tolkar jag mer som att det är mer omedvetet. Ungefär som att medvetet glömma något man tänker på 


   
SvaraCitera
Lillen

Det är bara att vänta. Strässa inte över det.


   
SvaraCitera