Aviseringar
Rensa alla

Vill titta i kors!


Ämnesstartare

Tickstart:

Är detta ett skämt eller?

why?

alltså jag tycker att det är lite sexigt/roligt och man liksom bjuder på sig själv. därför jag vill kunna det där =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

(från sanbbgoogling )

trodde det va flickan din [wink]

alltså det som går åt helvete för mig är att jag hela tiden hamnar på vänster öga när jag ser. så ser inget vad höger öga gör. sen när jag stänger vänster öga så märker jag hur höger öga rör på sig för att komma dit det ska.

det betyder att höger öga inte gör det den ska när jag vill att den ska göra det 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

trodde det va flickan din [wink]

Har ingen flicka. [sad]


   
SvaraCitera
Jeay_L

koncentrera dig på att kolla på olika saker som är på helt skilda ställen...

Jag blir mobbad för jag råkar bli skelögd ibland, typ då jag är full eller trött eller gör det med flit, men jag har min kunskap i det som ursäkt för att jag inte kan blinka med bara vänsterögat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

koncentrera dig på att kolla på olika saker som är på helt skilda ställen...

blir jag inte skelögd då? 😛
inte det som är meningen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta fingret en bit framför ansiktet, för det mot näsan och försök följa det med blicken


   
SvaraCitera

retstickan:

Hur gör jag för att lära mig att titta i kors?

Håll upp ett finger framför ögonen som du tittar på, sen drar du sakta fingret mot näsan och fortsätter kolla... Typ [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Håll upp ett finger framför ögonen som du tittar på, sen drar du sakta fingret mot näsan och fortsätter kolla... Typ

Klorofyl:

ta fingret en bit framför ansiktet, för det mot näsan och försök följa det med blicken

när jag gör det där ska jag få såndär skumm dubbelsyn då? är jag på rätt väg när jag har fått det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

när jag gör det där ska jag få såndär skumm dubbelsyn då? är jag på rätt väg när jag har fått det?

aye


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan kolla i kors och jag kan hålla ena ögat stilla men snurra det andra[cool]


   
SvaraCitera
Jeay_L

retstickan:

blir jag inte skelögd då? 😛

Ännu roligare! Om du inte menar konstant för det vet jag inte eftersom jag tydligen är lite skelögd ibland å jag gjorde det rätt mkt ett tag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla på näsan bara[confused]
Första gången jag piercat näsvingen kollade jag nästan automatiskt på den i en timme efter [party][party] haha


   
SvaraCitera

Imoon:

jag kan kolla i kors och jag kan hålla ena ögat stilla men snurra det andra[cool]

haha fan va skumt! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

haha fan va skumt! [bigsmile]

Jag försöker lära mig att skela utåt med ögonen[bigsmile]
Det är svårt[sad]


   
SvaraCitera