Aviseringar
Rensa alla

Vill träffa någon


Ämnesstartare

timpeltt:

Vågar fan inte

Då blir det svårt. Tycker du ska våga ändå. Testa! Känns det inte bra är det ju bara att ta bort kontot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Varför kan du inte snacka med tjejer?

Har jag inte sagt. Lät som att du inte kan prata med killar Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:

Har jag inte sagt. Lät som att du inte kan prata med killar Hjärta

Men om jag var en kille för en natt så... skulle vi kunnat prata? Varför hade vi inte kunnat pratat om jag var tjej? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men om jag var en kille för en natt så... skulle vi kunnat prata? Varför hade vi inte kunnat pratat om jag var tjej? 

Om du var en kille för en natt och bi/gay/binyfiken skulle jag knullat dig om du ville.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men om jag var en kille för en natt så... skulle vi kunnat prata? Varför hade vi inte kunnat pratat om jag var tjej? 

Var f.ö från Rihannas låt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beyonce inte rihanna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:

Om du var en kille för en natt och bi/gay/binyfiken skulle jag knullat dig om du ville.

jo.... 

om jag var bi/gay hade du fått dig en jävla åktur vill jag lova mann1

uhuhuhu känns jätteobehagligt att skriva så, misstolka mig inte, är inte homofob på d vis1  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

jo.... 

om jag var bi/gay hade du fått dig en jävla åktur vill jag lova mann1

uhuhuhu känns jätteobehagligt att skriva så, misstolka mig inte, är inte homofob på d vis1  

Mitt lät också lite magstarkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har skrivit med en kille kort presenterat oss han visade vad han hade köpt för något i turkiet men eftersom han var i turkiet så har jag inte hört något mer. Han skulle kommit hem idag men har inte vågat skrivit något mer till han vad ska jag göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:
Har skrivit med en kille kort presenterat oss han visade vad han hade köpt för något i turkiet men eftersom han var i turkiet så har jag inte hört något mer. Han skulle kommit hem idag men har inte vågat skrivit något mer till han vad ska jag göra?

Dra till krog1 lr ngn klubb ist!!


   
SvaraCitera
Elvis

Avregistrerad:

Vågar fan inte

Har samma känsla med alla tokig heter på nätet fast det är värre för er tjejer


   
SvaraCitera

Ensamheten ensamheten hårt mot hårt mot ensamheten 


   
SvaraCitera