Aviseringar
Rensa alla

Vill träffa nya vänner!


Ämnesstartare

Hej! Jag är ny här på forumet och tänkte skapa min första tråd angående vännerkretsen. Har alltid haft vänner i mitt liv som jag träffade via gymnasiet, men för ett par år sen nu började den ena efter den andra tina bort. Den första i vårt kompisgäng eller vad man ska kalla det försvann då han började på ett nytt jobb och träffade folk som höll på med droger, han hamnade i samma grop även han och slutade umgås med oss. Förra hösten skulle min närmsta vän flytta till kalmar för att studera, har en vän kvar i stan men som tränar sex dagar i veckan och är den person jag hade minst gemensamt med så har inte hört av mig på ett bra tag nu.

Känner ganska mycket folk som man är "bekant" med men som kanske inte är bästa polare materialet direkt. Så om det finns folk som befinner sig i lite av samma situation och söker lite nytt folk att umgås med inom jönköpings län då jag själv bor i nässjö drygt 4 mil ifrån jkpg.

Någon? =)


   
Citera
Ämnesstartare

Fyfy för att bryta mot reglerna [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Fyfy för att bryta mot reglerna

fjant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

laggar28:

fjant

tack sötnos 🙂


   
SvaraCitera

Bra idè att söka kompisar på ungdomar.se, ska också göra en tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aj. det där var så ocoolt så att det gjorde lite ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte vad jag bröt för regel nu men hoppas inte någon admin låser tråden..

vad va ocoolt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rocafellan:

vet inte vad jag bröt för regel nu men hoppas inte någon admin låser tråden..

läs reglerna då [crazy]
mer troligt att en moderator eller en U låser 😉


   
SvaraCitera

kontaktannons


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

läs reglerna då [crazy]
mer troligt att en moderator eller en U låser 😉

du har spenderat din ungdom som hjärntvättad. du har liksom ingen rätt att säga åt någon [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

du har spenderat din ungdom som hjärntvättad. du har liksom ingen rätt att säga åt någon [blush]

jo nu när den är smutsig igen får jag :s


   
SvaraCitera
blum
 blum

Häng lite i forumet eller testa PM-funktionen, här finns säkert många potentiella vänner! Kontaktannaonser är däremot inte tillåtna på sidan.

Tråd låst.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Tråden låst


   
SvaraCitera